Printer gezocht, maar overzicht kwijt.

Pagina: 1
Acties:

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:03
Goedenavond mede-tweakers,

Onze laatste printer is afgelopen week een vreedzame dood gestorven, vermoedelijk een defecte printkop. Aangezien de halve zolder vol stond met dode printers, heb ik zaterdag alles naar de vuilstort gebracht.

Echter is het vinden van een nieuwe printer nog niet zo makkelijk, zelfs niet met pricewatch.

Kan iemand mij enigszins adviseren?

Wensen:
- wifi printen (gezamenlijke printer voor 2 laptops, 2 desktops, 3 tablets die allen windows draaien)
- printen, kopieren en scannen
- kleur
- printen zonder computer aan te doen

Ik zie door de bomen het bos niet meer, wie kan mij helpen? :)

• Worsteneter
Maakt weinig uit, maar ik ga uit van een inkjet.

Het is vooral voor huis tuin en keukengebruik = verslagen printen, documenten, af en toe een kopietje, foto's inscannen en sturen, soms een keer een plaatje printen.

Budget is denk ik zo max 100 euro (maar iets meer zou evt kunnen als het te verantwoorden is).

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-02 11:24
ik zou persoonlijk voor een hp inktjet kiezen dan, die hebben de printkoppen in de cardridge zitten;)

• Worsteneter
skipe schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:35:
ik zou persoonlijk voor een hp inktjet kiezen dan, die hebben de printkoppen in de cardridge zitten;)
En dus duurdere cartridges?

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 20:56
canon geeft 2jaar garantie..en redelijk goedkope echte cartridges :)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

pricewatch: Canon Pixma MG5350

Die, of eentje die erop lijkt, had ik een tijd in bruikleen. Heerlijk ding, printte erg snel, in goede kwaliteit. Doet volgens mij alles wat jij wilt. Ik printte toen regelmatig [bijna elke dag wel iets] dus de inktkoppen bleven wel lekker schoon.

Toen ik 'm leende was ie alleen een stuk goedkoper.

People as things, that’s where it starts.

• skipe
canon cardridges zijn niet veel goedkoper als die van hp, overigens zit er meestal minder in. mijn ervaringen zeggen dat canons overigens eerder en vaker stuk gaan dan die van hp;) maar dat is mijn advies, als je geen hp wilt is canon wel de beste 2e optie denk ik.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-02 08:43

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit is beter op zijn plek in CAA.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Brother dcp 4110, een top printer, voldoet aan al je eisen, goede prijs en meest belangrijke; de cartridges zijn prima betaalbaar

39

• skipe
dcp's van brother volgens mij allemaal met vaste printkop, we krijgen deze printers ook vaak terug omdat ze niet goed meer printen wegens slechte printkop. leuke prijzen en inderdaad betaalbare patronen(omdat er geen printkop op zit) maar naar mijn mening dus niet echt aan te raden.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 10:06
Epson XP 600. Wifi, kleur, scan, dubbelzijdig printen, stofdicht, <€100, twee verschillende zwart cartridges.

[ Voor 20% gewijzigd door Lumics op 27-01-2014 22:42 ]

• Worsteneter

• Morress
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 20:56
skipe schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:29:
canon cardridges zijn niet veel goedkoper als die van hp, overigens zit er meestal minder in. mijn ervaringen zeggen dat canons overigens eerder en vaker stuk gaan dan die van hp;) maar dat is mijn advies, als je geen hp wilt is canon wel de beste 2e optie denk ik.
canon heeft ook XL cartridges of b.v.510zwart en 512 zwart(waarbij de 512 in elke printer past waar ook 510 in gaat, maar de 512 heeft meer inhoud.

Wij verkopen zo'n 100-150 printer per jaar en het gezeik met HP deed ons overstappen op Canon, stukken beter.

• skipe
Morress schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:51:
[...]

canon heeft ook XL cartridges of b.v.510zwart en 512 zwart(waarbij de 512 in elke printer past waar ook 510 in gaat, maar de 512 heeft meer inhoud.

Wij verkopen zo'n 100-150 printer per jaar en het gezeik met HP deed ons overstappen op Canon, stukken beter.
beetje offtopic.. maar wat voor gezeik heb je dan? hoelang verkoop je nu canons en hoeveel heb je ervan teruggekregen?;)

beprijp me verder niet verkeerd, ik ben totaal geen fan van hp, helemaal niet met laptops enz maar de printers ben ik zoals ik zei dus wel erg over te spreken!

veel hp's heb je overigens ook xl cardridges van.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Je hebt geen budget genoemd en ik was in dezelfde situatie uiteindelijk 4 printers naar de stort gebracht.
Persoonlijk heb ik goede ervaring het hp en slechte (drivers) met canon. Persoonlijk denk ik dat inkjet altijd problemen geeft door uitdrogen of gewoon duur is per print. Hoewel dat achterhaald moet zijn.

Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan. pricewatch: Xerox WorkCentre 6015V/NI

Doet het gewoon ook als je hem 2 maanden niet gebruikt, scan to email is ideaal, maar dat doen ze vast allemaal tegenwoordig, dat is iets waar ik niet meer zonder kan.

• Worsteneter
it0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:58:
Je hebt geen budget genoemd en ik was in dezelfde situatie uiteindelijk 4 printers naar de stort gebracht.
Persoonlijk heb ik goede ervaring het hp en slechte (drivers) met canon. Persoonlijk denk ik dat inkjet altijd problemen geeft door uitdrogen of gewoon duur is per print. Hoewel dat achterhaald moet zijn.

Uiteindelijk ben ik voor deze gegaan. pricewatch: Xerox WorkCentre 6015V/NI

Doet het gewoon ook als je hem 2 maanden niet gebruikt, scan to email is ideaal, maar dat doen ze vast allemaal tegenwoordig, dat is iets waar ik niet meer zonder kan.
Dat is een prachtige optie idd, maar wel vrij fors inderdaad á 320 euro. Denk dat we het toch met de canon mg5550 gaan proberen, en dan ipv iedereen een eigen printer, 1 centrale printer. Zo wordt die ook vrijwel dagelijks gebruikt en raak die niet verstopt.

• skipe
als van een hp of canon patroon de inkt is opgedroogd kun je die inktkop altijd even een paar minuten in lauwig water houden, de inkt lost dan weer op.
Pagina: 1