Gezocht: Een naam voor forum software

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Hallo Tweakers,

Ik ben onlangs begonnen met het van de grond af aan heropbouwen van mijn forum software (wiens naam ik niet ga vernoemen, hebben ze hier blijkbaar niet graag), en zou graag volledig opnieuw willen beginnen. Inclusief de naam. Sinds ik niet geweldig ben met namen wou ik vragen of jullie misschien een goede naam hebben voor forum software.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Waarin is je software anders dan wat er al allemaal is? En richt je je op de Nederlandse markt, of (ook daarbuiten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:26

SeatRider

Hips don't lie

Phorum

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Die bestaat al: http://www.phorum.org/
Phorum, The Original PHP and MySQL Forum Software

Started in 1998, Phorum was the original PHP and MySQL based Open Source forum software. Phorum's developers pride themselves on creating message board software that is designed to meet different needs of different web sites while not sacrificing performance or features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:00
Murof, we start where other forums stops...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:09

samo

yo/wassup

Een goede naam verzinnen begint eigenlijk toch altijd op dezelfde manier. En dat is inzet tonen. Toevallig is dat ook een van de zaken die we verwachten bij topics op GoT. Dus, maak zelf een shortlist, kijk wat er nog vrij is en bespreek uiteindelijk misschien ooit discussiewaardige zaken aan de naam die je hebt bedacht (bijv. de verschillende interpretaties van namen in verschillende landen, enz enz enz)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.