Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-10 20:45
Hallo. Mijn contract bij T-moble houd per 21 april 2014 op. Nu wil ik graag overstappen naar Hi. Ik heb meerdere malen gebeld voor nummerbehoud. de ene zegt 6 maanden de andere 4 maanden en 1 zegt nee kan niet kan pas 10 dagen voor einde contract. Ik snap er helemaal niks van!
Wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 22:54
Je hebt een maand opzegtermijn, dus ergens voor 21 maart abonnement afsluiten bij HI met nummerbehoud, dan komt het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wie heb je precies gebeld? Heb je uberhaubt al geprobeerd een abonnement af te sluiten met nummerbehoud?

Iets meer eigen info en initiatief aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
ik heb contact opgenomen met de Hi klantenservice.
Ik heb zelf gekeken naar belsimpel.nl en daar staat dat ik 2 maanden van te voren nieuw abonnement mag nemen bij een ander provider met nummerbehoud.

ik heb nog geen abonnement aangevraagd bij Hi omdat ik graag niet wil dat er wat fout gaat en straks geen nummerbehoud kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:48
Hi (en KPN) hebben actie dat je 6 maand van te voren mag verlengen. Ik weet niet of dat ook geldt voor een overstap vanaf een andere provider, anders is het volgens mij inderdaad 2 maanden van te voren (het 10 dagen verhaal kun je vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
ik hou eerst gewoon de 2 wettelijke maanden aan. dan weet ik zeker dat het goed is! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon elk moment over, je betaald alleen tmobile gewoon tot einde contract. (je koop tmobile af met het nog te betalen abonnementsgeld).
Technisch gezien kan je 2 maanden van te voren een nummerportering aanvragen, vandaar het termijn van 2 maanden. Dus het is handig als niet dubbel wilt betalen dit per 21 april te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-10 19:59

netblade

Sunrise

10 dagen? Ik kan wel iets naar voren halen met 5 dagen (prepaid nummermigratie naar andere prepaidaanbieder of een abonnement).
Met abonnementen is het zo dat je 60 kalender dagen voordat je abonnement afloopt je bij een andere aanbieder nummerbehoud kunt aanvragen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:48
Je kan de provider waar je naar toe wilt even vragen.

Vaak mag je al langer van te voren overstappen (en krijg je al een nieuwe telefoon ik dacht 3 of 4 maanden voor de einddatum van je contract) Je krijgt dan al een nieuwe simkaart mee die je na einddatum van je oude contract in je telefoon doet. De nieuwe provider regelt dan e.e.a. met je huidige aanbieder.

Informeren bij een provider levert je het enige juiste antwoord op.
Pagina: 1