Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS in telefoon

Pagina: 1
Acties:

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Ik heb een Nokia 3210, en daar passen maar 8 smsjes in ofzo, maar me broer heeft een Nokia 6210 en daar passen er meer dan 30 in

Maar hij heeft een libertel abbo, en ik Hi Prepay

Is dat het verschil of ligt het aan de telefoon?

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

in de nokia 6210 passen er 150 (!), die gebruikt er nl. ook het telefoongeheugen voor, naast de ruimte op de simkaart.

En het ligt idd aan de provider hoeveel er op je simkaart passen. Ik weet niet waarom.

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-11 14:18
ik heb ook een nokia 3210 en bij mij passen er zelfs maar 6/7 in. Terwijl bij bekenden met een 3210 er wel 20 in kunnen. Ik heb een KPN prepay en zij een BEN abbo.

Ik heb op aanraden al mijn picture messages gewist,...maar dit hielp ook niet...

Verwijderd

Het aantal sms berichten dat je kan opslaan is afhankelijk van de simkaart in je toestel. De providers gebruiken verschillende soorten simkaarten.

Bij de Nokia 6210 kan je kiezen of je het geheugen van de simkaart wilt gebruiken of het geheugen van het toestel. Het geheugen van het toestel kan 150 sms berichten (alleen tekst) bevatten, of 50 picture messages, of een combinatie hiervan.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 11:35 schreef TheXerox het volgende:
Het aantal sms berichten dat je kan opslaan is afhankelijk van de simkaart in je toestel. De providers gebruiken verschillende soorten simkaarten.

Bij de Nokia 6210 kan je kiezen of je het geheugen van de simkaart wilt gebruiken of het geheugen van het toestel. Het geheugen van het toestel kan 150 sms berichten (alleen tekst) bevatten, of 50 picture messages, of een combinatie hiervan.
kan je dat met een 8850 ook doen? in combinatie met Hi Prepay, dat je dus meer als 6/7 berichtjes kan opslaan?

Elect a clown, expect a circus.

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Als je dus niks in het toestel kwijt kunt (zoals bv 6210) ben je idd afhankelijk van de SIM kaart.

Bij KPN heb je 3 soorten:
* De oude kaarten (worden niet meer verkocht)
* 2e fase (8k opslag)
* Easymenu kaarten (32k opslag met een extra menufunctie erin met KPN diensten).

Laatstgenoemde kaarten worden nu meer verkocht (lijkt me ook wel logisch).
Pagina: 1