Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Databyte gedeeltelijk overgenomen door Informatique

Pagina: 1
Acties:

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
Hallo,

Vandaag kreeg ik deze mail:

Geachte heer, mevrouw,

Zoals u waarschijnlijk al begrepen heeft, heeft Informatique het consumentengedeelte van DataByte overgenomen. Per 1 januari richt DataByte zich alleen nog maar op de zakelijke markt.
Momenteel zijn wij druk bezig met de integratie. De DataByte showroom in Steenbergen is inmiddels omgebouwd tot Informatique winkel.

Dit mailtje is bedoeld om u te informeren dat uw abonnement op de nieuwsbrief van DataByte is omgezet naar de nieuwsbrief van Informatique.

Over een paar dagen zult u de eerste Informatique nieuwsbrief ontvangen, boordevol met aanbiedingen ter gelegenheid van de opening van onze nieuwe winkel in Steenbergen. Dus houd uw mailbox goed in de gaten!

Meer over de samenwerking met DataByte kunt u lezen op onze website via deze link : www.informatique.nl/nieuws/00323
.
Mocht u zich onverhoopt af willen melden voor de nieuwsbrief van Informatique, dan kunt u dat doen via www.informatique.nl/mailing.

Met vriendelijke groet,
Informatique computers en componenten BV

Chris Velders

klantenservice

Geen idee of jullie dit al wisten, maar ik tot vandaag niet. Misschien het vermelden waard... ;)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 27-01-2014 17:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
Kijk eens even aan... Naar die link zocht ik al een tijdje, maar kon hem werkelijk nergens vinden!

Tnx _/-\o_

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Dank voor de tip. We hebben er destijds een persbericht van gekregen, maar gekozen om er niks mee te doen.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BvZwolle schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:15:
[...]

Kijk eens even aan... Naar die link zocht ik al een tijdje, maar kon hem werkelijk nergens vinden!

Tnx _/-\o_
Frontpage -> rechts van "Nieuws van vandaag" staat (boven de reactie-aantallen) "Tip de redactie".

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde