iCloud Keychain

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 11:44
Hallo,

Als ik Keychain gebruik krijg ik bij wordt dit inderdaad netjes ingevuld als ik vanaf mijn macbook surf, mar op mijn iphone en ipad worden de wachtwoorden niet ingevuld. Ik heb het bij alle devices aangezet in iCloud, maar helaas.

Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 16:02
Heb je ook via je mac toestemming gegeven dat deze andere apparaten gebruik mogen maken van keychain in de cloud? Op je Macbook kan je bij systeemvoorkeuren kijken bij iCloud of hij bij sleutelhanger aangeeft dat andere apparaten hier gebruik van willen maken (weet even niet precies hoe ze het verwoorden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15

RnB

Wat Jeroen zegt, dan komt er hier een knop met ''details'' te staan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2MYsvq40izgVGCQxmEMk9XLj/thumb.png

En onder keychain ook nog een kleine tekst over dat een device authorization wilt hebben van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Nee ik krijg het echt niet voor elkaar. Heb zowel mn iPhone als ipad nogmaals aangemeld. Met code via sms en akkoord geven via macbook met mijn apple -id. Maar er wordt geen enkel wachtwoord ingevuld op mijn iphone of ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Laat maar. Ik heb het voor elkaar. Ik had nog niet gezien dat ik bij de instellingen van mijn iphone en ipad ook nog de safari instellingen moest veranderen bij "wachtwoorden en invullen".

Merci!