Geachte tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
puur voor internet en wat word/excel, niks wat heel zwaar zal zijn, en zeker geen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-450 incl windows als het mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
iiyama beeldscherm, die hebben ze zelf maar type weet ik niet, verder muis en toetsenbord en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hele pc incl besturings programma.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee, het moet een goedkope pc zijn met goede prestaties, dus bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nee, geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
nee.
Zoals ik al zei, is het een PC voor mijn schoonouders die hebben nu een pc van 7 jaar oud en zijn aan een upgrade toe. ze hebben geen 1TB geheugen nodig, dus daarom d8 ik dat alleen een SSD van 120 GB genoeg was. hoeveel hou je dan over na je windows 7 hebt geinstalleerd?
heb zelf even gekeken naar best buy guide, en iets aangepast. hoop dat dit allemaal aansluit op elkaar en compatible is. graag even jullie mening hierover, thnx alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
puur voor internet en wat word/excel, niks wat heel zwaar zal zijn, en zeker geen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-450 incl windows als het mogelijk is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
iiyama beeldscherm, die hebben ze zelf maar type weet ik niet, verder muis en toetsenbord en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hele pc incl besturings programma.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee, het moet een goedkope pc zijn met goede prestaties, dus bang for buck.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nee, geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
nee.
Zoals ik al zei, is het een PC voor mijn schoonouders die hebben nu een pc van 7 jaar oud en zijn aan een upgrade toe. ze hebben geen 1TB geheugen nodig, dus daarom d8 ik dat alleen een SSD van 120 GB genoeg was. hoeveel hou je dan over na je windows 7 hebt geinstalleerd?
heb zelf even gekeken naar best buy guide, en iets aangepast. hoop dat dit allemaal aansluit op elkaar en compatible is. graag even jullie mening hierover, thnx alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 98,30 | € 98,30 |
| 1 | ASRock FM2A75M Pro4+ | € 51,03 | € 51,03 |
| 1 | Cooler Master Elite 344 USB 3.0 Zilver | € 33,99 | € 33,99 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT8G3D1608DT1TX0 | € 63,78 | € 63,78 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 76,45 | € 76,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 455,75 | |