Probleem met resolutie beelscherm

Pagina: 1
Acties:

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-02 15:11
Ik heb een probleem met de resolutie van mijn beeldscherm. Ik heb sinds gisteren een nieuw schermpje gekocht voor mijn pc. Het is de Asus VW225D en het beeldscherm heeft een resolutie van 1680x1050. Nu heb ik in mijn pc intel HD graphics zitten en nu heb ik gelezen dat deze om voor mij onbekende reden dit niet goed weergeeft. En dat kan kloppen want als ik in Windows bij schermresolutie 1680x1050 ingeef dan komt er aan de rechter kant van mijn scherm een zwarte rand en aan de linkerkant valt dan het een en ander weg. Ik heb al geprobeerd drivers te installeren en het een en ander geprobeerd in de grafische instellingen van Intel maar het werkt nog niet. Heeft iemand een oplossing?

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:04

InFamous

excommunicado

Over/underscan optie in je monitor? Zit er niet een optie om te kalibreren op?

Formerly known as Ragdoll

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-02 19:10

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Rechtersmuis knop bureaublad > schermresolutie > dan op scherm die je wilt aanpassen rechtersmuis knop > venster eigenschappen van ''Naam beeldscherm'' dan onderin het venstertje 'alle modi weergeven' en de resolutie instellen.

Als resolutie er niet tussen staat dan bij tab beeldscherm vinkje weghalen 'modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven'

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2deiVcecv8w6eEiDkUBfdvQz/thumb.png

[ Voor 38% gewijzigd door 42dpi op 27-01-2014 12:25 ]

Si vis pacem, para bellum

• destroye
42dpi schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:23:
Rechtersmuis knop bureaublad > schermresolutie > dan op scherm die je wilt aanpassen rechtersmuis knop > venster eigenschappen van ''Naam beeldscherm'' dan onderin het venstertje 'alle modi weergeven' en de resolutie instellen.

Als resolutie er niet tussen staat dan bij tab beeldscherm vinkje weghalen 'modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven'

[afbeelding]
Heb dit nu geprobeerd maar als ik de resolutie ingeef en dan toepassen dan nog blijft die zwarte rand.

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Even op je beeldscherm zelf, op een knopje drukken.. Vaak heet het knopje "auto", daarmee zet hij het beeld weer goed. Je kunt het ook handmatig schuiven.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-02 19:10

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Of kijken dat je de instellingen van je scherm kan resetten in het menu van je beelscherm, geeft het scherm wel alles weer niet dat er een gedeelte weg valt in de zwarte rand?

Si vis pacem, para bellum

• destroye
Boyd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:29:
Even op je beeldscherm zelf, op een knopje drukken.. Vaak heet het knopje "auto", daarmee zet hij het beeld weer goed. Je kunt het ook handmatig schuiven.
Kom hem inderdaad opschuiven. De zwarte rand is nu iets kleiner maar nog steeds aanwezig.

• destroye
Bedankt mensen het is inderdaad gelukt nu. Moest inderdaad het beeldscherm zelf resetten.
Pagina: 1