Iemand ervaringen met de Marmitek GigaVideo ?

Pagina: 1
Acties:

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 17:24

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Voor de niet tweakers onder ons : Gigavideo is een set waarmee je draadloos videobeelden en of geluiden draadloos kan overzenden.

Ik overweg om dit aan te schaffen maar ik wil graag kijken of iemand ervaringen ermee heeft.

Zijn er ook andere soortgelijke paketten?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

t' is wel aardig maar verwacht geen wonderen, kabel is nog altijd beter.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 18:55
ik heb zo'n trust dvd viewer voor 200 piek bij de makro gehaald. Is ongveer hetzelfde concept aleen zit er niet zo'n grote antenne op (dus wat compacter). Ik ben er zeer tevreden mee. Hij gaat vanaf de kelder naar de zolder, dus door vloerverwarming ed. Het beeld ziet er strak uit. Maar het blijft composite en geen s-video. Over een korte afstand zou ik wel kabel nemen (goedkoper en minder storingsgevoelig), maar voor grotere afstanden is dit ideaal!

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Wij verkopen het, maar ik vind het kut. Storingsgevoelig, en heeft moeite met bepaalde typen muren e.d.

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08-2025

PJKs

Young, Free and Single

Verwacht van de zendcapaciteit geen wonderen. Binnenshuis met één of twee muren gaat OK. Zonder muren gaat ie uiteraard wat verder, maar de 50 meter haalt'ie volgens mij niet zonder storing. Audio ook tamelijk gevoelig.

ja, graag!

Verwijderd

Ik was ook van plan zo'n ding te kopen, maar had er niet al te goeie berichten over gehoord.
Ik heb vanmiddag bij een electronicazaak een goeie coaxkabel, met gecombineerde audiokabel gekocht, met daaraan vergulde connectors (composite).
Het is een kabel van 20 meter lang, en geeft een perfect beeld. Ik zie geen kwaliteitsvermindering. Deze kabel koste me 125 piek. Een stuk minder dan dat Marmitek ding en het doet hetzelfde.

btw Vergeet niet tvtool te gebruiken, perfect programmaatje voor tv-out (http://www.tvtool.de/index_e.htm)

Tazman
Pagina: 1