[feat] Product toevoegen aan wenslijst met smartphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:22
Ik krijg het niet voor elkaar om met de mobiele site een product uit de pricewatch toe te voegen aan mijn wenslijsten. misschien doe ik iets verkeerd, maar ik zou graag zien dat dit ook mogelijk is.
Is deze optie er al? en zo nee, is het niet een goed idee deze erin te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:22
niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:31

rob_erwt

What does this button do?

Het klopt dat dat bij de kleine responsive formaten nog niet mogelijk is. Op zich is het inderdaad een goed idee om ze er in te stoppen, maar of, hoe, wanneer kan ik je niet vertellen.

En kicken is niet nodig. We lezen alles en zodra we een update/opmerking/aanvulling hebben, zullen we dat melden.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanoSector
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 23:04
Ik weet niet of dit een goed moment is om dit weer eens naar boven te halen, maar ook ik zou dit graag willen zien in de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06
Ik heb het ook niet kunnen vinden. Aangezien mijn smartphone dezelfde resolutie heeft als mijn laptop (1280 X 720) en request desktop site aanstaat. Dacht ik dat het mij lag. :P Work around anyone?

Edit: Motorola G - Android 4.4 - Chrome 37.0.2062.39 en Chrome 36.0.1985.131

[ Voor 36% gewijzigd door enermax op 28-07-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Het plan was eerst om de complete header van een product aan te passen en daarbij direct rekening te houden met deze functies voor de smartphone, maar de wijzigingen van de header zijn volgens mij nog niet gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Er wordt inderdaad nog gewerkt aan de verbeteringen op de productheader en daarbij moet uiteraard ook rekening gehouden worden met het de verschillende devices waarop de header getoond wordt. Ik zal daar nog even een balletje over opgooien. Bedankt voor het meedenken!
Pagina: 1