Slecht beeld tijdens het afspelen van een video op YouTube

Pagina: 1
Acties:

• N00N1
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Hallo iedereen,

Ik heb slecht beeld tijdens het afspelen van een video op YouTube.
Gisteren had ik dit ook al tijdens het afspelen van een video op YouTube.
Als ik een paar keer verder scroll in de video dan is het weer goed.
Hoe kan dit? Ligt dit aan de videokaart?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2nrm2v.jpg

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-12 17:24

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Ik denk dat het aan de pixel kabouters ligt.

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Post eerst ook eens je systeemconfiguratie, nu kunnen wij je niet helpen en zitten we blind te gokken.

• N00N1
  • Niet online
Hallo,

bedankt voor je reactie.
Heb zelf al gegoogled maar ik vind alleen andere berichten over groene balken in het scherm...wordt daar niet veel wijzer van. Persoonlijk heb ik daar ook niet zoveel verstand van...hopelijk jij of iemand anders wel.

Ik heb:
- MSI Z87 GD 65
- Intel i5 4670
- 2x R7990
- 8gb geheugen
- Windows 8.1

beeldscherm HW191D
resolutie 1440 x 900

Heb je nog meer gegevens nodig?
Ik hoor het graag.

• hydrargyrum
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-11 12:04
Als je aan het gamen bent, gebeurt dit dan ook? ook zie ik iets van bitcoins openstaan, heeft dit er iets mee te maken? ben je op dit moment bitcoins aan het minen(ik mag hopen van wel, waar heb je anders in godshemelsnaam 2 7990's voor nodig?)

• N00N1
  • Niet online
Daarvoor is dit inderdaad bedoeld (Litecoin), maar wat mij opviel is dat ik zulke rare beelden krijg tijdens het afspelen van sommige videos op YouTube). Zijn die videokaarten wel goed?
Ik heb geen games (doh!)
Tevens moet ik zeggen dat deze videokaarten in een minuut tijd op de 100 graden zitten (dus maar gelijk uitgedaan). Ondanks openbehuizing en extra ventielator erop.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-11 21:37

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

N00N1 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:05:
Daarvoor is dit inderdaad bedoeld (Litecoin), maar wat mij opviel is dat ik zulke rare beelden krijg tijdens het afspelen van sommige videos op YouTube). Zijn die videokaarten wel goed?
Ik heb geen games (doh!)
Tevens moet ik zeggen dat deze videokaarten in een minuut tijd op de 100 graden zitten (dus maar gelijk uitgedaan). Ondanks openbehuizing en extra ventielator erop.
Wat voor voeding heb je?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-12 18:40

Nemesizz

Untouchable

Hardwareversnelling van je browser uitzetten. Dan leunt alles wel op je CPU (i5 is toch snel zat) en kunnen je GPU's gewoon minen.

Nu worden je GPU's waarschijnlijk zwaar belast, en probeert de browser er ook gebruik van te maken.

Dat die 7990's heet worden is niet zo verwonderlijk, ze worden (waarschijnlijk) 100% belast (meer dan meeste games dus) en er is waarschijnlijk niet zoveel ruimte tussen de 2 kaarten zelf (veel voorkomend probleem bij multi-gpu setups, hitte kan moeilijker weg, worden kaarten erg warm).

• N00N1
  • Niet online
Dit krijg ik als ik niet mine
Dus daar zou het niet aan moeten liggen.
1250w voeding

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-12 17:24

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Probeer eens te testen met iets zoals OCCT om te kijken of je kaarten wel in orde zijn, test ze zonodig apart.
Als je geheugen op je kaart errors geeft dan heeft bitcoinmining ook weinig zin.

Zoals Nemesizz al zegt die kaarten gebruiken een hoop en als je er 2 naast elkaar hebt staan zonder goede airflow in je kast...
Pagina: 1