Hi Tweaker,
Ik heb een vraagje en aangezien hier goede kerels zitten kunnen sommige mij misschien helpen.
Ik heb een simpele pc nodig voor mijn ouders. Het betreft office, internetten en een klein beetje foto bewerken.
Ik ben niet geheel bekend met AMD. Intel en Nvidia wat beter. Ik heb nu een build gemaakt rekenen onder de €500,- euro. Minder mag zeker
De drive is een pre.
De harde schrijf er waren er 5 rond de 48euro. Heb zelf seagate maar neem aan dat er geen verschil tussen zit. Dan nog windows 8 ook een pre.
Dan heb ik deze AMD omdat hij goede reviews had en een goede prijs.
Voor ram en mobo heb ik deze gekozen. Omdat ik vele asrock mobo langs ben gegaan maar geen compatiblity ram heb kunnen vinden voor die mobo. Daarom deze mobo en ram sticks.
Deze psu leek me mooi. Ik weet nog niet of er later een video kaart in gaat zetten want ik weet niet of de onboard videokaart genoeg is voor waar voor hij wordt gebruikt.
Dan kom je uit op..
Ik hoop meningen, alternatieven te horen.
Alvast bedankt.
MvG,
Manstaat
Ik heb een vraagje en aangezien hier goede kerels zitten kunnen sommige mij misschien helpen.
Ik heb een simpele pc nodig voor mijn ouders. Het betreft office, internetten en een klein beetje foto bewerken.
Ik ben niet geheel bekend met AMD. Intel en Nvidia wat beter. Ik heb nu een build gemaakt rekenen onder de €500,- euro. Minder mag zeker
De drive is een pre.
De harde schrijf er waren er 5 rond de 48euro. Heb zelf seagate maar neem aan dat er geen verschil tussen zit. Dan nog windows 8 ook een pre.
Dan heb ik deze AMD omdat hij goede reviews had en een goede prijs.
Voor ram en mobo heb ik deze gekozen. Omdat ik vele asrock mobo langs ben gegaan maar geen compatiblity ram heb kunnen vinden voor die mobo. Daarom deze mobo en ram sticks.
Deze psu leek me mooi. Ik weet nog niet of er later een video kaart in gaat zetten want ik weet niet of de onboard videokaart genoeg is voor waar voor hij wordt gebruikt.
Dan kom je uit op..
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 98,- | € 98,- |
| 1 | MSI 970A-G43 | € 59,98 | € 59,98 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 33,20 | € 33,20 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM | € 82,60 | € 82,60 |
| 1 | Kingston KHX1600C9D3K2/8GX | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 14,45 | € 14,45 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 49,- | € 49,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 459,08 | |
Ik hoop meningen, alternatieven te horen.
Alvast bedankt.
MvG,
Manstaat