Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

iPhone weergave advertentie wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hi devvers,
Complimenten voor het responsieve design. Op de pagina waar je een v&a advertentie kunt wijzigen, loopt er echter het een en ander van de pagina af op een iPhone 5 (iOS 7.0.3, safari). Ook in landscape modus.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zou je (voor de volledigheid) misschien een of twee printscreens hier neerplempen?

kan je uploaden naar http://imgur.com oid

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Voor zover ik weet is het aanmaken/aanpassen van een V&A advertentie ook nog niet responsive gemaakt, dus dan is het niet zo'n vreemd verschijnsel. ;)

Hij staat wel op het lijstje om te gebeuren, maar een ETA kan je helaas niet geven.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Op die pagina's zou standaard de desktopweergave geforceerd moeten worden. Dat was ook zo op de testomgeving :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Misha schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:41:
Op die pagina's zou standaard de desktopweergave geforceerd moeten worden. Dat was ook zo op de testomgeving :+
'advertentie aanmaken' was dat al wel, 'advertentie aanpassen' nog niet ;) (maar nu wel :P)

Intentionally left blank

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
En moet ik dat aannemen van devvers die respectievelijk 'What does this button do', 'Comic sans rocks.' en 'Let me hammer you today' in hun ondertitels hebben staan?

Blij bijgedragen te hebben aan deze (weliswaar kleine) verbetering :) Thanks!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Kurkentrekker schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:15:
En moet ik dat aannemen van devvers die respectievelijk 'What does this button do', 'Comic sans rocks.' en 'Let me hammer you today' in hun ondertitels hebben staan?
Je moet niets hoor en die comic sans dude is (gelukkig) geen devver maar een productmanager. :P

En aangezien het verder ook opgelost is, doe ik hem dicht voor het overzicht. :)

[ Voor 10% gewijzigd door rob_erwt op 31-01-2014 14:34 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Het internet is gewoon nog niet klaar voor mijn code! :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.