Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aankoop televisie min. 46 inch via BTW-actie Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag komende week een televisie willen kopen van 46 of 50 inch. Het budget is ongeveer EUR 800. Welke televisies raden jullie aan?

De merken van voorkeur zijn: Samsung en Sony (alsjeblieft geen Philips). We hebben reeds een goede televisie in de woonkamer (Samsung Smart TV 55 inch van de 8000-serie). De nieuwe televisie komt in onze slaapkamer. Op zich zullen we deze televisie naar verwachting wel bijna iedere dag gebruiken dus de kwaliteit is best belangrijk.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Waar zit je zelf aan te denken? Dit is wel een erg karige openingspost. Iets meer eigen inzet is wel gewenst.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Als je snel bent, de dagaanbieding bij Ibood:

http://www.ibood.com/nl/n...mart_Touch_Remote_met_sp/

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Is een buitenlands model. Zou ik niet aan beginnen.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
http://www.mediamarkt.nl/...91,645490.html?langId=-11

SAMSUNG UE46F6510

Voor een dikke 700 euro na btw aftrek.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dimens schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:54:
[...]

Is een buitenlands model. Zou ik niet aan beginnen.
Wat is hier op tegen? Je kan toch zelf redelijk eenvoudig de software aanpassen?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Verwijderd

Topicstarter
De Panasonic 50ST60 is wel een televisie die me aanspreekt. Helaas blijkt deze niet meer verkrijgbaar is bij veel filialen van de Mediamarkt. Ik zal dus moeten kijken naar een alternatief.

Veel wensen hebben we niet behalve dat het moet gaan om een goede kwaliteit van het beeld. Smart TV is geen must. Suggesties voor andere televisies dan de Panasonic zijn welkom!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:24:
De Panasonic 50ST60 is wel een televisie die me aanspreekt. Helaas blijkt deze niet meer verkrijgbaar is bij veel filialen van de Mediamarkt. Ik zal dus moeten kijken naar een alternatief.

Veel wensen hebben we niet behalve dat het moet gaan om een goede kwaliteit van het beeld. Smart TV is geen must. Suggesties voor andere televisies dan de Panasonic zijn welkom!
Je kunt het ook bij de Saturn of de BCC proberen. Die bieden de laagste prijs garantie en gaan dus mee met dit soort acties.

De laatste keer dat ik bij de BCC was, was de ST60 op alle formaten nog te verkrijgen.
rockhopper schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:11:
[...]

Wat is hier op tegen? Je kan toch zelf redelijk eenvoudig de software aanpassen?
Er is nog altijd geen zekerheid dat het blijft werken en ik zou die gok bij een televisie niet nemen. Het is overigens nog maar de vraag of een bedrijf zoals iBOOD je komt helpen wanneer je de instellingen in het service menu hebt verkloot.

[ Voor 24% gewijzigd door Dimens op 29-01-2014 20:08 ]

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
jah klopt bij de mediamarkt wou ik voor 18:00 een samsung 3d led tv koopen maar die was er niet meer. Toen ik thuis kwam stond die ook niet meer in de MM webshop. Toen naar BCC gegaan en daar was die nog gewoon voor dezelfde prijs als bij MM. Beter ook nog want ik vind hun service wel iets beter.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-11 23:23
Deze Sony W8 is zeer netjes kwa beeldkwaliteit, iets minder smart functies, maar who cares? het is een tv:
pricewatch: Sony KDL-47W805A Zwart

Hij is op voorraad bij de MM Utrecht ;)

[ Voor 18% gewijzigd door hdtracer op 30-01-2014 13:35 ]

Pagina: 1