Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay00
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12-2016
Beste mensen,

Weet niet of ik het hier goed plaats maar.... Ik heb een probleem met mijn minex neo 5. Daar is een xbmc op voor geïnstalleerd vanuit de webshop waar ik de minex besteld heb. Echter doet deze xbmc al een paar maand niet omdat het een oude versie is(xbmc 12.2). Op mijn htpc doet hij het namelijk wel (xbmc frodo12.2). Ik doel op de add-on 1channel xbmc doet het zelf wel. Na heel veel rond zoeken kwam ik erachter dat het te maken had met de xbmc versie. Nu is mijn vraag weet iemand hier hoe ik de nieuwste versie xbmc op mijn minex kan zetten? Heb in het systeem gekeken onder xbmc echter is daar geen update knopje te vinden, wat je overigens bij de 1channel add-on wel hebt. Of moet ik xbmc eraf gooien en een nieuwe installeren zo ja? Hoe dan? Ben al heel lang aan het sneupen op google, hoe ik dit probleem kan verhelpen maar niks gevonden. Hoop echt dat jullie me verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacuzzi
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04 08:13
Deze http://www.minixforums.co...tion-beta-2-release.3248/ downloaden op je minix. Gewoon installeren als app. En klaar.

edit: Ik neem aan dat je minix neo x5 bedoelt...

[ Voor 15% gewijzigd door jacuzzi op 26-01-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay00
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12-2016
jacuzzi schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:38:
Deze http://www.minixforums.co...tion-beta-2-release.3248/ downloaden op je minix. Gewoon installeren als app. En klaar.

edit: Ik neem aan dat je minix neo x5 bedoelt...
He man thanks!!!! Maar ben nogal een noob hierin. Is me verteld dat deze minex idd neo x5 ''gejailbreacked'' is. Dus zet ik de software die je me gaf op een stick of zo? en dan zet ik hem aan en hij installeert automatisch of zo? Hoe moet ik dat zien. En moet ik eerst ook de oude verwijderen? of installeert hij het erover heen. Hoop dat hij het dan idd weer doet. Vind ook heel raar dat je 1channel wel kunt updaten (rechtermuis klik en dan updaten). Echter kan dat dus niet met xbmc. Las wel wat met een open kernel of zoiets kan het wel. Jullie zijn echt top hier op deze forum. Had het bij xbmc freaks geplaatst maar 3 weken niks over gehoord. Hier binnen enkele dagen al top _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacuzzi
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04 08:13
Nee, xbmc is gewoon een app. Dus gewoon even navigeren naar dat forum op de x5, bestand downloaden en installeren. (moet je wel eerst lid worden van het forum geloof ik)
Als jouw x5 geroot is en er een alternatieve rom op is gezet, heb je kans dat die minix xbmc niet werkt.
Volgens mijn informatie wordt de minix xbmc naast de bestaande xbmc geinstalleerd, dus heb je beide.
Voor meer informatie kun je beter dat hele topic even doorlezen en eventueel daar je vraag stellen.

succes iig!