Hey iedereen,
ik ben een Titanium appje aan het maken waarbij ik een geneste klikbare MasterView table wil hebben. Op het ogenblik heb ik het volgende:
De eerste tabelview wordt geladen en is klikbaar, dat gaat prima. De tweede tabelview wordt op basis van de eerste opgebouwd, dat klopt ook. Alleen kan ik als ik op een van de tabeview entries druk, gebeurd er niets behalve dat de tabelview entry even oplicht. Hoe kan ik de tweede tabelview ook interactief maken?
ik ben een Titanium appje aan het maken waarbij ik een geneste klikbare MasterView table wil hebben. Op het ogenblik heb ik het volgende:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| function MasterView() { //create object instance, parasitic subclass of Observable var self = Ti.UI.createScrollView({ backgroundColor:'white' }); //some dummy data for our table view var table = Ti.UI.createTableView({ data: loadBooks() }); self.add(table); //add behavior table.addEventListener('click', function(e) { if (e.rowData.title && e.rowData.book) { alert(e.rowData.book + " " + e.rowData.title); self.fireEvent('itemSelected', { chapter: e.rowData.title, book: e.rowData.book }); } if (e.rowData.title) { self.fireEvent('itemSelected', { chapter: 1, book: e.rowData.title }); var tv = Ti.UI.createTableView({ data: e.rowData.data, book: e.rowData.title }); self.add(tv); } }); return self; }; |
De eerste tabelview wordt geladen en is klikbaar, dat gaat prima. De tweede tabelview wordt op basis van de eerste opgebouwd, dat klopt ook. Alleen kan ik als ik op een van de tabeview entries druk, gebeurd er niets behalve dat de tabelview entry even oplicht. Hoe kan ik de tweede tabelview ook interactief maken?