www.digireflex.nl
Verwijderd
helaas..
een 486 kast is AT-formaat en de voeding is veel te klein
probeer een InWin bigtower Q500 op de kop te tikken, dat zijn echt hele fijne kasten (ik heb zelf de A500 miditower)
een 486 kast is AT-formaat en de voeding is veel te klein
probeer een InWin bigtower Q500 op de kop te tikken, dat zijn echt hele fijne kasten (ik heb zelf de A500 miditower)
als je kast groot genoeg is kan het wel.
bij een at kast zit het mb er in de lengte in. dus je voeding moet niet te laag zitten.
en je moet ook zelf wat afstants busjes veranderen.
en de aansluitingen op het mb zelf (lpt, usb enzo) daar zal je ook een opening voor moeten "modden"
bij een at kast zit het mb er in de lengte in. dus je voeding moet niet te laag zitten.
en je moet ook zelf wat afstants busjes veranderen.
en de aansluitingen op het mb zelf (lpt, usb enzo) daar zal je ook een opening voor moeten "modden"
Wat nou helaas, natuurlijk kan dat wel. Maar het is vrij logisch dat je een andere voeding erin moet zetten. En waarschijnlijk zul je er aan de achterkant een gleuf voor de uitgang van je AGP kaart erbij moeten slijpen, en misschien nog een paar andere dingen.
Engineering
Ik heb een 250 watt voeding in de kast zitten.
www.digireflex.nl
ik denk dat je wel een andere voeding nodig heeft.
at voeding heeft een andere aansluiting als je atx mb.
at voeding heeft een andere aansluiting als je atx mb.
Ik heb alleen de voeding moeten veranderen. Ook de agp paste perfect. twas een kwestie van 4 schroefjes van de voeding dus, meer niet.
ik heb mijn duron 750 ook in een ouwe 486 (onee, zat een van de eerste pentiums in) bigtower gepropt. maar er moest wel wat uitgeknipt worden, zoals de achterkant om bij die poorten te kunnen komen. en er zat zo'n middenschot en die was te laag dus dat ging er ook uit en me voeding moest omhoog. en ik heb er van die antistatische matjes ondergedaan omdat ik bovenin geen afstandbusjes kon plaatsen
Pagina: 1