Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zelfbouw PC verkopen

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 23:54
Hallo,

Heeft iemand wel eens een soort van onderzoek gedaan of je beter je PC in 1x kan verkopen of beter alle onderdelen los? Ik heb namelijk een nieuwe PC liggen maar vraag me af of ik niet beter alles los kan verkopen, ik kan op V&A de meeste onderdelen namelijk niet vinden.

Als ik alles los zou verkopen, welke onderdelen zijn dan het lastigst te verkopen? Behuizing, Voeding, HDD?

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:34
Ik denk dat wanneer je alle losse onderdelen apart weet te verkopen, dat je er meer uit kunt halen dan compleet. Net als bij auto's ;-). Echter kost het een stuk meer tijd en moeite.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:06

D4NG3R

kiwi

:)

Los haal je er meer voor naar binnen, maar verlaagt ook de kans dat je alles verkocht krijgt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Betwijfel of dit soort topics de bedoeling zijn, maar ach.

Alles los verkopen levert meer op, maar zal wellicht wat langer duren, en sommige onderdelen zijn gewoon niet heel erg gewild.

Ik denk dat HDD's, RAM en voedingen het moeilijkste zijn om te slijten. Die zijn alledrie vrij goedkoop, en gaan ook erg lang mee.

Mobo's en videokaarten, ook wat oudere, was ik vaak snel kwijt. Behuizing gaat ook prima, al zijn die vaak weinig waard als ze duidelijk gebruikt zijn.

People as things, that’s where it starts.

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 23:54
Bedankt voor de reacties :)

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hulp met de verkoop, inclusief waardebepalingen, horen niet thuis in CSL. Je kan het beste V&A raadplegen om tot redelijke prijzen te komen. Dan komt ook al snel naar voren wat het meest gunstige is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.