Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Migreren van Gmail naar Outlook.com

Pagina: 1
Acties:

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:26
Ik heb op dit moment een Google Apps account maar wil deze (o.a. omdat EAS niet meer ondersteund wordt) verhuizen naar Outlook.com.

Nu heeft Outlook.com tegenwoordig een functie op zo'n migratie automatisch uit te laten voeren. Je geeft dan toestemming aan Outlook.com om toegang te krijgen tot jouw mail/contacten/etc. op de servers van Google. Klinkt heel goed in theorie, alleen na een paar honderd mailtjes kapt hij er mee en krijg ik deze mail van Outlook.com:
Your import failed. Sorry, but something went wrong.

Here are the results
Email
We imported 302 of 16027 email messages.
Contacts
We couldn't connect to your Google account so your Google contacts are not available on Outlook.com.
Ook de tweede keer dat ik het probeer lukt het niet. Beetje jammer dus.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een migratie van Gmail naar Outlook.com? En hebben jullie wellicht tips?

omniscale.nl

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:15

Sebazzz

3dp

Ik heb mijn migratie met TrueSwitch gedaan, dat werkte redelijk soepel.

Ik suggereer dat je met Microsoft contact opneemt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 20:05

PauseBreak

derp!

Dat heeft te maken met een beveiliging van Gmail. Je kunt per X tijd maximaal Y aantal mails binnenhalen. Als dat wordt overschreven dan blokkeert Gmail je account voor een bepaalde periode. Dat houdt in dat je dan dus geen andere dingen meer kunt importeren.
Misschien dat je dat nog kunt instellen bij de instellingen van Gmail, maar anders zou ik ook even kijken naar iets als TrueSwitch, of contact opnemen met MS.

Nee, merp!