Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVl
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 16:50
Dag allemaal,

Ik heb hier een Marantz M CR603 music station staan, welke via mijn Netgear WNDR4000 router gekoppeld is aan een Synology DS212j NAS.

De Marantz kan mijn muziekverzameling op de NAS goed vinden, maar playback hapert structureel. Ook als ik playback start vanuit bijvoorbeeld mijn DS Audio (iOS) app dan gebeurt dit. Ik heb nergens last van als ik vanaf de NAS naar mijn laptop stream en vandaar de muziek via Airplay op mijn Marantz speel.

Ik heb de Marantz gekocht met het idee dat ik zonder tussenkomst van andere devices (laptops, tablets, etc) muziek vanaf mijn NAS kan afspelen. Maar dat is tot dusver geen succes.

Heeft iemand ervaring met deze, of een vergelijkbare, combinatie en weet je hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVl
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-09 16:50
Probleem opgelost! Ik zie niet hoe ik dit topic kan verwijderen, maar hij mag gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:44

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het is een goed gebruik de betreffende oplossing ook te posten!

Hoe is het je gelukt? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Screec
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07 14:27
Heb zelfde probleem, ook marantz m-cr603 en Synology Nas. Hoe heb je dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic lag ondertussen alweer 1,5 jaar stil en de topicstarter heeft al bijna een half geleden voor het laatst ingelogd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Screec
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-07 14:27
oplossing: stel in Media Server -> Instellingen -> DMA compatibiliteit -> Apparaatlijst, het Marantz apparaat in als Algemeen DNA (ipv standaard profiel). Opgelost!
Pagina: 1