hoe kan je het beste een mobo + processor verpakken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensleeuwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-06-2021
Hoi,
Weten jullie hoe je het beste een moederbord en een processor tegelijk kan versturen en verpakken?
Ik heb namelijk alleen maar losse videokaarten verkocht aan andere mensen, en ik denk dat een mobo + processor verpakken heel anders gaat want het moet wel als setje bij elkaar blijven en niet gaan rondzwerven in de verpakking.

Wat voor soort verpakking raden jullie mij hiervoor aan?
ik zat te denken aan antistatisch bubbeltjes plastic want dat kan je bij de ICT shop halen bij mij in de buurt.

MVG ruben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-10 19:49
Ik verpak de onderdelen eigenlijk altijd los van elkaar in antistatisch materiaal. Op de bodem wat bubblewrap, onderdelen er in en de rest van de doos opvullen met bubblewrap. Nog nooit klachten gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
antistatische zak, allebei los verpakken in beschermend materiaal, en de doos opvullen zodat ze niet kunnen bewegen tijdens transport. (en dat kan bijv. prima met oude kranten, maar je hebt ook gewoon van dat vul-spul zoals piepschuim vlokken, of airbags)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:33

Mavamaarten

Omdat het kan!

Misschien een domme opmerking, maar kan je de CPU al niet op het moederbord monteren? Dan gaat die alvast niet rondbotsen in de verpakking :P
Dan antistatische zak rond het moederbord idd en dan goed inpakken met bubblewrap ofzo.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:55
Ik bewaar eigenlijk altijd de originele verpakkingen, kost inderdaad wat bergruimte maar het komt altijd van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:46

Nemesizz

Untouchable

Als het moederbord en CPU naar dezelfde persoon gaan kun je net zo goed de CPU al in de socket doen.

In het geval van een PGA (processor met pinnen) raken de pinnen niet krom, in het geval van een LGA (socket met pinnen) is de kans kleiner dat pinnen krom raken.

Spul in anti-statische zak doen, in een doos met genoeg vulling en voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon in eenzelfde doos als waar het ding in kwam, het is niet voor niets dat het al jaren op die manier geleverd wordt :P
Pagina: 1