Google calendar: oude afspraken duiken op in gedeelde agenda

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jaren geleden heb ik mijn vrouw ooit toegang gegeven tot mijn Google calendar, na de switch na een nieuwe telefoon hebben we dat niet opnieuw ingesteld. Nu heeft ze weer een nieuwe telefoon, en geef ik haar weer rechten op mijn Google calendar (die ze dus eigenlijk al had). In mijn eigen agenda staan voor deze week een paar afspraken, maar als ik via haar Google account naar mijn agenda kijk dan zie ik voor deze week herhalende afspraken van jaren terug opduiken die ik zelf niet meer kan vinden en die ik lang geleden al af hebben laten lopen.

Iemand een idee hoe ik hier vanaf kan komen? :? Ik heb werkelijk geen clue.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
*schop*

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:50
Misschien destijds bij de afspraken ingevuld als zijnde jaarlijks terugkerende afspraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Maar die zijn daarna ook weer beëindigd, het kan toch niet zo zijn dat dat niet doorkomt in het account van mijn vrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is geen SG-onderwerp maar een Office-achtige toepassing, vandaar een schopje naar de software-forums:

SG >> CSA

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand nog een idee? Of een tip hoe ik dit het beste in kan schieten bij Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op de Google fora wordt ook niet erg gereageerd.

Wat ik ondertussen nog heb gedaan: mijn eigen kalender volledig exporteren, daarna zoeken naar de oude afspraken die in mijn vrouw haar kalender opduiken. Helaas zijn die niet te vinden. Ik snap er dus echt niets van: zij ziet afspraken die ik jaren geleden al heb verwijderd ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je die toevallig verwijderd in de tijd dat het bij haar niet was geconfigureerd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ja, maar dan verwacht ik natuurlijk niet dat Google ergens onder water nog wat in stand houdt.

Update

Volgens mij is het gelukt! :)

Ik heb mijn vrouw rechten gegeven om mijn agenda te bewerken. Daarna heb ik via haar account mijn verkeerde items verwijderd, of aangegeven dat er niet deel wordt genomen. Verwijderen is duidelijk, dat is weg. Het weigeren van een deelname zorgt er voor dat het item in mijn agenda opduikt, aldaar kan ik hem wel verwijderen. Het was even wat klikwerk, maar nu is het zoals ik het hebben wil.

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 12-02-2014 09:21 ]

Pagina: 1