Miniset o.i.d met HDMI-ingang?

Pagina: 1
Acties:

• gac
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:42
Hallo allen,

Voor de slaapkamer ben ik op zoek naar een (goedkope) mini/microset die een HDMI-ingang heeft, om zo mijn Chromecast te kunnen aansluiten. Weet iemand of deze bestaan? Als ik er naar Google, vind ik alleen sets met een HDMI-uitgang, niet met een ingang.
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 22:53

DjVe

Hatsaflats!

Budget?

Goedkoopste die ik kan vinden is iets als een Philips HTB5250 (€273). Je zal hoe dan ook gaan uitkomen op een home-cinema achtig iets, tenzij je een losse receiver neemt en er twee losse speakers bij koopt. Die laatste optie zal iets duurder zijn, maar klinkt altijd beter dan een homecinema systeem uit één doos.

Voorzetje:

2X Boston A25 speakers (€138)
1X Yamaha V375 (€195)

[ Voor 104% gewijzigd door DjVe op 26-01-2014 10:48 ]

• gac
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:42
Goede tip! Ik zoek inderdaad iets rond deze prijsklasse. Aan een losse receiver had ik ook zitten denken, maar wat ik eigenlijk wil is iets dat ook een radio/cd-speler in zich heeft, plus eventueel een wekkerfunctie. In de woonkamer heb ik wel losse componenten, maar voor de slaapkamer boeit het me niet zo.
Zo'n home-cinemaset is eigenlijk precies wat ik zoek, behalve dan dat ie meer kan dan ik nodig heb, maar ach. ;-) Blijkbaar heb ik verkeerd zitten googlen...
Thanks!

[ Voor 11% gewijzigd door gac op 26-01-2014 10:59 ]

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 22:53

DjVe

Hatsaflats!

Kijk aan! Succes ermee!