Toon posts:

GPL: upgrade hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn ik weet niet hoeveel upgrades beschikbaar voor GPL. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Bestaat er ergens een goede upgrades in één file? Ik heb het dus niet over de officiele patches, maar over verbeterde autographics, banden, cockpits, verbeterde tracks, etc. Weet iemand waar ik in één keer alles kan krijgen? Zonder allemaal lijsten met alle mogelijkheden door te moeten spitte, installerem de-installeren, etc... Of MOET ik van alles en nog wat uitproberen...?
En een goede zip met setups zou ook welkom zijn (van één persoon: setups van allerlei presonen door elkaar heeft geen nut).

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Persoonlijk zou ik het niet weten (heb het nu 1 dag), maar voor een aantal zaken vindt ik het toch handiger dat je gewoon sommige dingen wel kan updaten en andere weer niet, alhoewel wat jij vraagt misschien wel interessant is.......ik hou het onderwerp in de gaten......

check in ieder geval ook http://www.slottweak.com/gplintro.htm

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:52
Zijn er voor GPL ook andere versie s tekrijgen die andere mogelijkheden bieden.

Voorbeeld F1 2000 @ Toca

want ik wil wel eens wat anders dan die standaar auto s hebben.

Wat ik nog zoek is zo iets als die oude LE MANS bakken uit de jaren 70'

PS ik heb nog een vraagje kan je nog wat doen aan die remmen van die oude bakken of niet want er zit helemaal geen rem vermogen in? ( PS ben meschien wel teverwent met GP3 en Sportcar GT . :) )

Heb nog een vraagje is het ook mogelijk om in de regen terijden in GPL ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij http://jfcarsets.cjb.net/ is er qua auto's het beste bij elkaar gezet en volgens mij een aantal auto's toegevoegd, want volgens mij zit die Honda niet in het spel (kan iemand dit bevestigen???)

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
Honda zit er wel in alleen onder een andere naam (Coventry of Murasama, weet ik ff niet meer). Daar hadden ze geen licentie voor gekregen om de naam te gebruiken geloof ik.

Ik ga denk ik ook maar die Jfcarset installeren, ziet er wel goed uit en ik ben het zat om telkens weer een cockpit te downloaden, te installeren en dan te zien dat het er niet uitziet.:(

Beter alles in 1...

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
www.gplea.org staan redelijk wat patches verzameld

Heusinkveld Engineering

Pagina: 1