Toch maar mega koeler er op.......

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03

Tick

Im that jerk,who wants to know

Topicstarter
Met dit warme weer werd mijn athlon 800 mhz toch iets te warm, even boven de 60 graden.(kon koetje niet meer laten lopen :( ).
Nu zat ik te denken aan een Global WIN VOS32-(Plus?), wat ik begrepen heb is dat dan het mantel er omheen af moet(zal geen probleem zijn met die foto's). Heeft iemand al ervaring met die koeler en asus K7V? (1 Dimm
weg?).
En als ik de mantel er toch af haal pleur ik er gelijk een GFD op. Iemand nog Tips (snelheid wat te halen is?).
Zit er bij de koeler van dat koel pasta om er tussen te smeren?.

There are many mysteries in this universe, including me!

Verwijderd

ik heb een slechte ervaring er mee, koelt te slecht p3550@825 was 60 nu 45 graden, moet beter kunnen.
Met een p3b-f raak ik er 2 kwijt, en ja er zit koelpasta bij.
Ik denk dat je beter de Alpha k7125(met delta 60hp koelers) kan nemen, is wat duurder

maar als je de globalwin winvos 32+ neemt moet je naar narwal gaan dies goedkoper en levert binnen 24 uur

Info over de global win
www.cooltium.com

• Tick
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 19:03

Tick

Im that jerk,who wants to know

Topicstarter
Ahzo...
Trouwens wie betere ideeen heeft mag ze ook door geven.
Mag ook aardig wat geld kosten, maar waterkoeling lijkt mij zo'n werk......?
(En als ik ga over clocken, is/heeft het dan nut om in plaats van 128 Mb 100 Mhz er 133 Mhz geheugen in te doen?).

There are many mysteries in this universe, including me!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Waterkoeling is minder werk dan het lijkt hoor.
Je monteert een waterblok op de processor, sluit de slangen aan, maakt de slangen op lengte (met een schaar), propt er een in de radiator, en 1 aan de pomp. stroom erop, en je Athlon wordt fatsoenlijk gekoeld.

Zie www.waterkoeling.nl voor meer info. Als je vragen hebt, stel ze hier op het forum, of op het waterkoeling forum.