There are many mysteries in this universe, including me!
Verwijderd
ik heb een slechte ervaring er mee, koelt te slecht p3550@825 was 60 nu 45 graden, moet beter kunnen.
Met een p3b-f raak ik er 2 kwijt, en ja er zit koelpasta bij.
Ik denk dat je beter de Alpha k7125(met delta 60hp koelers) kan nemen, is wat duurder
maar als je de globalwin winvos 32+ neemt moet je naar narwal gaan dies goedkoper en levert binnen 24 uur
Info over de global win
www.cooltium.com
Met een p3b-f raak ik er 2 kwijt, en ja er zit koelpasta bij.
Ik denk dat je beter de Alpha k7125(met delta 60hp koelers) kan nemen, is wat duurder
maar als je de globalwin winvos 32+ neemt moet je naar narwal gaan dies goedkoper en levert binnen 24 uur
Info over de global win
www.cooltium.com
Ahzo...
Trouwens wie betere ideeen heeft mag ze ook door geven.
Mag ook aardig wat geld kosten, maar waterkoeling lijkt mij zo'n werk......?
(En als ik ga over clocken, is/heeft het dan nut om in plaats van 128 Mb 100 Mhz er 133 Mhz geheugen in te doen?).
Trouwens wie betere ideeen heeft mag ze ook door geven.
Mag ook aardig wat geld kosten, maar waterkoeling lijkt mij zo'n werk......?
(En als ik ga over clocken, is/heeft het dan nut om in plaats van 128 Mb 100 Mhz er 133 Mhz geheugen in te doen?).
There are many mysteries in this universe, including me!
Waterkoeling is minder werk dan het lijkt hoor.
Je monteert een waterblok op de processor, sluit de slangen aan, maakt de slangen op lengte (met een schaar), propt er een in de radiator, en 1 aan de pomp. stroom erop, en je Athlon wordt fatsoenlijk gekoeld.
Zie www.waterkoeling.nl voor meer info. Als je vragen hebt, stel ze hier op het forum, of op het waterkoeling forum.
Je monteert een waterblok op de processor, sluit de slangen aan, maakt de slangen op lengte (met een schaar), propt er een in de radiator, en 1 aan de pomp. stroom erop, en je Athlon wordt fatsoenlijk gekoeld.
Zie www.waterkoeling.nl voor meer info. Als je vragen hebt, stel ze hier op het forum, of op het waterkoeling forum.