• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02 13:05

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Topicstarter
Is het verstandig om een BIOS update te doen? Ik draai nu 1.4 maar de live update geeft aan dat er al een versie 1.6 is. Alles loopt perfect.

Nu ben ik een beetje huiverig om het te doen, zeker via de live update, heeft er iemand ervaring mee?? Ik ben bang dat het mis gaat en het allemaal niet meer werkt. :|

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:08
if it's not broke don't fix it

Als je functies mist of er stabilitietsproblemen zijn zou je het kunnen doen maar anders is er geen reden om het wel te doen.
De kans dat een update fout gaat is heel klein maar liever totaal geen risico lopen.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:35

InFamous

excommunicado

Als het werkt niet updaten, daarnaast gebruik je die live functies liever niet. Als je wil flashen doe het dan vanuit de EUFI of bios.

Formerly known as Ragdoll

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02 13:05

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Topicstarter
Ok duidelijk, bedankt ik laat hem lekker zo draaien dan!!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 10:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Headshot_NL schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:06:
if it's not broke don't fix it

Als je functies mist of er stabilitietsproblemen zijn zou je het kunnen doen maar anders is er geen reden om het wel te doen.
De kans dat een update fout gaat is heel klein maar liever totaal geen risico lopen.
Mijne ging bijvoorbeeld fout omdat norton om de een of andere reden gek ging doen. Toen moest ik een nieuwe bioschip hebben :')

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!