Heb sinds een aantal weken een Samsung GT-S5690 (zo'n xcover 2 geval) en sinds een aantal keer als de gsm zijn eigen uit zet of zoals vandaag ik de gsm herstart kan het zijn dat mijn sd card corrupt word en dus niet meer gelezen kan worden (wel na format). Dus om de 1 of andere reden gaat er ergens iets fout, maar weet niet wat.
De sd kaart dat erin zit is een 32GB versie.
Is wel ambetant als je ergens zijt en je moet je gsm herstarten wegens een rare bug en de sd kaart is weer corrupt.
Dus als er iemand iets kan over zeggen wat het zou kunnen zijn, is die persoon al heel hartelijk bedankt.
*ook het rooten lukt niet, kan sd niet vinden
terwijl Windows de kaart wel mooi weergeeft.
Update 17-04-2014: Ondanks dat de gsm 32GB kaarten aanneemt is er toch iets niet pluis met die kaart en daarmee dat ie crasht, nu steekt er een 8GB versie in en dat gaat wel goed, alleen die staat bijna vol
De sd kaart dat erin zit is een 32GB versie.
Is wel ambetant als je ergens zijt en je moet je gsm herstarten wegens een rare bug en de sd kaart is weer corrupt.
Dus als er iemand iets kan over zeggen wat het zou kunnen zijn, is die persoon al heel hartelijk bedankt.
*ook het rooten lukt niet, kan sd niet vinden

Update 17-04-2014: Ondanks dat de gsm 32GB kaarten aanneemt is er toch iets niet pluis met die kaart en daarmee dat ie crasht, nu steekt er een 8GB versie in en dat gaat wel goed, alleen die staat bijna vol
[ Voor 20% gewijzigd door Damic op 17-04-2014 15:36 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag