Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb zojuist mijn galaxy tab p1000 gedood denk ik, maar ik kan nog via de volume en powerknop in de download modus komen.
Maar ik ben op zoek naar de juiste bestanden voor de tab om via odin weer aan de praat te krijgen.
Waar kan ik deze vinden, heb veel gezocht, en dacht dat ik het had, maar dat was dus foute boel.
Graag jullie hulp! :)

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

Je moet dus de bestanden van de stock rom hebben?

Formerly known as Ragdoll

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:52
Die staan toch gewoon op http://www.sammobile.com/firmwares/ ?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties, maar in odin loopt het wel, maar dat .tar.md5 bestand heb ik zowel in bootloader als pda gehad, maar beide keren krijg ik na odin bij opstart alleen t T-Mobile beeld en dan blijft hij op het samsung logo hangen.
De standaard taal is hongaars van dat ding, maar bij terafile, gelinkt via sammobile, krijg ik niet de mogelijkheid om te downloaden, ook niet met registratie.

Het is alleen dat tar.md5 bestand, maar volgens velen moet ik meer hebben?

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 20:18
Ken dit toestel verder niet maar kom je niet verder op een website als xda-developers?

Verwijderd

Topicstarter
inmiddels weer aan t stoeien geweest, hij start op, gaf 1 keer de taal keuze aan, en daarna sluit ie af.
ik heb de galaxy tab ( gt-p1000), de eerste in zn soort met Froyo 2.2.2
Ik zoek de volgende bestanden,

pit
bootloader
pda
crc

ik zoek me de rambam, iedereen heeft wel files, maar schijnbaar niet de juiste.

Graag jullie hulp anders gaat ie in de kliko.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

InFamous

excommunicado

Laten we even beginnen bij het begin, wat heb je precies gedaan waardoor dit probleem ontstond?

Formerly known as Ragdoll

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd te updaten met kies, maar dat programma liep vast en hierdoor bleef ook de tablet hangen, een halve dag laten hangen, daarna maar de boel afgesloten...
Pagina: 1