Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop stoorzender & verbindingproblemen

Pagina: 1
Acties:

• tweaker007
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-03 05:42
Hallo,

Ik wordt ondertussen gek van mijn laptop. Het zit namelijk zo, als ik mijn laptop opstart heeft het even voor 5 minuten geen verbinding en het stoort alle overige apparaten (pc, tablet, smartphone).

Dit is niet af en toe zo maar elke keer. :'(

Het probleem zit waarschijnlijk niet in de router omdat het in de woonkamer ( andere router ) ook alle overige apparatuur stoort.

Kan iemand mij helpen met het oplossen van mijn probleem?

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik neem aan dat je bedoelt dat je wifi verbinding op je andere apparaten wegvalt als je er met je laptop in de buurt komt?

• tweaker007
Jaa inderdaad, dat is wat ik bedoel!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dan kan het misschien helpen om even te posten wat voor laptop je hebt, en welke software daar op draait. Misschien doet je laptop wel iets waardoor je volledige internetverbinding wordt dichtgetrokken, zoals een P2P programma of een virus?

Valt alleen de snelheid terug bij de andere apparaten, of gaat echt de wifi connectie uit? In dat laatste geval heb je wel een iets serieuzere issue denk ik :)

• tweaker007
Stom van mij om het er niet bij te zetten.

Ik heb een Asus UX32VD met Windows 8.1 erop. Heb dit probleem trouwens ook gehad op Windows 8.0.

De overige apparaten hebben dan wel gewoon verbinding alleen is het zo traag dat het gewoon niet te gebruiken is.

Voor de rest heb ik geen rare programma's draaien. Wat altijd aan staan zijn Google Drive, Chrome & Steam.

Virussen heb ik gelukkig ook niet. Probleem heb ik ook gehad na een kale installatie van Windows 8.1.