Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding kapot??

Pagina: 1
Acties:

• gwoon_Paul
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-04 14:08
Hallo,

Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat als ik de stekker van de stekkerdoos waar alle stekkers van de pc in zitten in het stopcontact steek de stop in de stoppenkast eruit springt. Ik heb dit geprobeerd op meerdere stopcontacten en meerdere groepen. Betekend dit nu dat mijn voeding stuk is en dat ik deze moet vervangen? Hoor graag tips hoe dit op te lossen.

Groeten Paul

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:47
Dit betekent dat er kortsluiting is.
Je hebt het over alle stekkers van je pc, dat betekent dus niet gelijk dat het de voeding is (al kan dat wel zo zijn).
Probeer eens de stekkers er 1 voor 1 in te steken totdat de stop eruit springt, dan weet je uiteindelijk waar het 'precies' zit.
Mocht het inderdaad de pc zelf zijn, haal dan alle stekkers intern los en doe hetzelfde.

• gwoon_Paul
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-04 14:08
Ik heb gedaan wat je zei. Het lag aan de pc kast zelf. Dus alle stekkers van de voeding los gemaakt. Voeding aangesloten op het stroom en een voor een de stekkers van de voeding weer terug. De stop springt niet meer, maar de pc gaat ook niet meer aan nu....

Ik heb het idee dat mijn voeding nu echt gesneuveld is

[ Voor 10% gewijzigd door gwoon_Paul op 25-01-2014 17:33 ]