Dear tweakers,
het is tijd voor een nieuwe game pc. Echter ben ik een complete leek op het gebied van computers. Graag zou ik jullie advies willen hebben over een game pc tot max. 950,- euro.
Ik heb in elk geval 85 euro gereserveerd in mijn budget om deze pc te laten assembleren + 2 jaar garantie (via azerty).
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur en alleen Gamen
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 950 euro. Als het goedkoper kan, zonder effectiviteit te verliezen, graag!
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geluid en scherm heb ik al.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liefst een processor van intel. Omdat ik daar altijd goede ervaringen mee gehad heb.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag een sterke basis hebben. Ik kan altijd nog besluiten om over een of twee jaar een nieuwe videokaart erin te gooien.
•Ga je overklokken?
Nee.
Dit is wat ik zelf in gedachten had:
Ik heb nog 85 euro gereserveerd, voor de assemblage + garantie van 2 jaar (die o.a. geboden wordt bij Azerty).
Ik wil mijn desktop absoluut niet zelf in elkaar zetten.
het is tijd voor een nieuwe game pc. Echter ben ik een complete leek op het gebied van computers. Graag zou ik jullie advies willen hebben over een game pc tot max. 950,- euro.
Ik heb in elk geval 85 euro gereserveerd in mijn budget om deze pc te laten assembleren + 2 jaar garantie (via azerty).
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Puur en alleen Gamen
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 950 euro. Als het goedkoper kan, zonder effectiviteit te verliezen, graag!
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geluid en scherm heb ik al.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liefst een processor van intel. Omdat ik daar altijd goede ervaringen mee gehad heb.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil graag een sterke basis hebben. Ik kan altijd nog besluiten om over een of twee jaar een nieuwe videokaart erin te gooien.
•Ga je overklokken?
Nee.
Dit is wat ik zelf in gedachten had:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 186,80 | € 186,80 |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 62,20 | € 62,20 |
| 1 | MSI R9 280X GAMING 3G | € 263,04 | € 263,04 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 48,70 | € 48,70 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 65,50 | € 65,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 805,19 | |
Ik heb nog 85 euro gereserveerd, voor de assemblage + garantie van 2 jaar (die o.a. geboden wordt bij Azerty).
Ik wil mijn desktop absoluut niet zelf in elkaar zetten.