[feat][fp] Upcoming Nieuws & Meuk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:42
Geachte Tweakers develepoppers,

Zou dit karma-item mogelijk weer terug mogen? Vond het altijd wel interessant van wat er aan kon komen aan items. :)
Hoewel dit volgens mij al een vrij lange tijd er al niet meer is, toch maar de request om deze weer terug in de karmastore te plaatsen.

Mijn dank zal zeer groot zijn!

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik weet niet meer waarom, maar die gesloopte feature komt niet meer terug als ik het goed heb.

edit: Een korte zoektocht verder: [Feat] Karmastore upcoming nieuws
zeef schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:50:
En komt (voorlopig) ook niet meer terug, zo begreep ik vandaag.

Won't fix dus.
->
Misha in 'plan: Development-round-up - Iteratie #28'
Misha
@Kiswum • 8 januari 2013 14:16
Upcoming news zal (iig voorlopig) niet terugkomen. Er waren maar een paar gebruikers ervan, wat te weinig was om er veel tijd en moeite in te steken. Ingeleverde karma is gewoon weer teruggegeven. Mbt het ticket: we kunnen helaas niet overal direct op reageren.

[ Voor 81% gewijzigd door Raven op 25-01-2014 11:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ook de redactie had wat moeite met die feature en gebruikte het ook lang niet voor alle artikelen die onder embargo werden aangemaakt waardoor het sowieso al 'kreupel' was.

Ik geef je weinig kans dus dat het ooit nog terugkomt...

Intentionally left blank