Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adware op mijn computer

Pagina: 1
Acties:

• diddyd0nut
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023
Goedenavond Tweakers,

Sinds gister begon mijn internet browser (google chrome) opeens raar te doen, Als ik soms nieuwe tabbladen opende of op bepaalde links klikte opende hij een rare pagina (Niet klikken ik heb geen idee of u het hier ook door krijgt)

http://pp.developunit.info/ en hierna dan wat cijfers met de website die je bezoekt

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd namelijk:
-Malwarebytes een volledige scan laten doen en alles laten verwijderen
-AdwCleaner een scan laten doen en alles laten verwijderen
-JRT (Junkware removal tool) een scan laten doen en ook alles laten verwijderen
-AVG een scan laten doen en uiteraard ook alles laten verwijderen.

Bij alle 4 de scanners gaf hij aan dat er het een en ander niet goed was, maar na het verwijderen van deze dingen blijf ik toch die vervelende website krijgen
Ook geeft malwarebytes meerdere keren aan dat hij een ip of website geblokeerd heeft namelijk: 162.210.192.26

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen of welke informatie nog meer handig kan zijn?
Ik hoor graag van jullie tweakers en alvast bedankt!

Groetjes, DiddyD0nut

[ Voor 7% gewijzigd door diddyd0nut op 24-01-2014 23:36 ]

• diddyd0nut
Ik hoor net van mijn zoontje dat hij die popup vaak krijgt terwijl hij een kaart van het spel runescape opent die kaart opent zichzelf ook op een nieuw tabblad..

[ Voor 196% gewijzigd door diddyd0nut op 24-01-2014 23:43 ]

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:02

two

diddyd0nut schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:34:
Ik hoor net van mijn zoontje dat hij die popup vaak krijgt terwijl hij een kaart van het spel runescape opent die kaart opent zichzelf ook op een nieuw tabblad.
Runescape 8) Basisschooltijd :D Keiharde willow's choppen net buiten lumby... Memories van een 15 jarige O+

Norton 360 trial downloaden? Misschien dat die iets vindt.
Ik raad wel aan van tevoren alle andere virusprogramma's te verwijderen anders krijg je misschien conflicten. ;)

Signature

• diddyd0nut
mimang schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:38:
[...]

Runescape 8) Basisschooltijd :D Keiharde willow's choppen net buiten lumby... Memories van een 15 jarige O+

Norton 360 trial downloaden? Misschien dat die iets vindt.
Ik raad wel aan van tevoren alle andere virusprogramma's te verwijderen anders krijg je misschien conflicten. ;)
Ga ik proberen bedankt voor je snelle reactie _/-\o_

• diddyd0nut
Een simpele herinstalatie van google chrome heeft het probleem opgelost :P