Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Lenovo E540: wifi probleem

Pagina: 1
Acties:

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Op onze nieuwe laptop hebben we een probleem: wifi doet het niet na opstarten, lijkt erop dat ie het pas n 5 minuten doet. Volgens Windows 8.1 is er gewoon verbinding, maar internet explorer geeft aan dat ie de site niet kan vinden. Met het netwerk is niks mis, via iPad en telefoon hebben we op hetzelfde moment gewoon verbinding.

Geen idee hoe ik dit probleem kan verhelpen, wie kan me verder helpen?

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:43

Wvr

verwijderen uit apparatenbeheer, daarna een scan laten uit voeren en met een beetje gelukt is het probleem op gelost.

• RutgerJan
Maar met een beetje pech moet ik een driver downloaden, terwijl ik dan geen connectiviteit heb... Of zie ik dat verkeerd?

• RutgerJan
Iemand anders misschien nog een reactie? Heb geen zin in gedoe, vandaar mijn checkvraag. Iemand ervaring hiermee?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ook zonder dat je de driver geïnstalleerd werkt een wifi kaart geloof ik. Ik heb na een verse windows 8 installatie alle drivers van internet gedownload (in het begin was er dus geen enkele driver op mijn laptop geïnstalleerd). (model: Sony Vaio S15)

• Gandalf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:42
Welke wifi kaart heb je?
Misschien dat de driver updaten helpt?
Intel: http://support.lenovo.com...etail.page?DocID=DS039814
Realtek: http://support.lenovo.com...etail.page?DocID=DS039819

• RutgerJan
Ok, bedankt voor jullie reacties, ik ga vanavond proberen of ik verder kom.
Bedenk me trouwens dat ik er altijd nog utp in kan prikken (weet eigenlijk niet eens of dat er nog op zit, maar ga er vanuit van wel :) )
Pagina: 1