Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Voor tijdens de vakanties lees ik een stuk meer dan thuis, maar om nou weer met boeken te moeten zeulen heb ik weinig zin in.

Nou lijkt een reader me wel wat, maar er is zoveel keuze!

Ik ben op zoek naar een goede en betaalbare e-reader (tot ongeveer €100), is er een speciale die jullie mij dan aanraden? Wel minimaal 6 inch (liefst nog iets groter), mijn telefoon is namelijk 5,3 inch en dat vind ik toch echt te klein om op te lezen.

Lees bij een aantal dat er bij het hoesje geen lampje zit, dat lijkt me toch wel handig om erbij te hebben om ook bij schemer nog goed te kunnen lezen.

Ik hoop dat jullie me (net als met de camera, wordt de Panasonic G6!) kunnen helpen met kiezen.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA omdat het een aankoopvraag betreft :)
Move>> MAA

En ontopic, ik zou een pricewatch: Kobo Glo (Zwart, 6") adviseren. Ingebouwd lampje en gewoon een erg handig ding :)
Net wat boven je budget maar zeker het geld waard.

[ Voor 61% gewijzigd door janvanduschoten op 25-01-2014 15:34 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Een belangrijk argument is in welke taal je leest. De beste ereaders zijn de Kindle Paperwhites van Amazon.com, maar dat Amerikaanse bedrijf is hoofdzakelijk Engelstalig in zijn boeken. Je kunt met behulp van een programma als Calibre er wel in Nederland gekochte boeken op krijgen door ze te converteren naar een compatible formaat, maar dat is wel een extra stap. Bij Engelstalig is hun ebook winkel ook perfect geintegreerd met het apparaat.

Alle andere merken apparaten zijn goed voor Nederlandstalig zoals je de boeken koopt zonder te hoeven converteren, integratie met een boekwinkel is vaak wel minder en je moet de boeken vaak met een hulpprogramma op je ereader zetten. Overigens is de Kobo hierboven genoemd erg populair in Nederland.

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik was voor mijn zus op zoek naar een e-reader. Toevallig vond ik de nieuwste Sony e-reader PRS-T3 black voor maar 88 euro bij de Mediamarkt nu! Voor die prijs is dat zeker geen verkeerde e-reader, zeker gezien deze reader bij alle andere winkels minstens 126 euro kost. Hierbij nog even een linkje mocht je interesse hebbenhttp://www.mediamarkt.nl/...5,1060185.html?langId=-11

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 21:34

kevin33

Welkom in Utopia.

Ikzelf heb een Kobo Glo, ideaal ding, mede door de ingebouwde verlichting, en de goede accu.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 12:16
ik zou zeggen, lees even een paar reviews door hier op tweakers, dan denk ik dat je al een heel eind in de goede richting bent. http://tweakers.net/categorie/804/e-readers/reviews/
Ik heb zelf een Kobo Aura HD en die bevalt heel goed, maar zit wel boven je budget. Kobo is over het algemeent vrij gemakkelijk in het beheren van je boeken collectie.

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26

P_Tingen

omdat het KAN

Ik ben een tijdje geleden voor mijn zus op zoek geweest en kwam voor haar tot de volgende shortlist:

- Kobo Aura: mooiste apparaat, groter dan de Glo
- Kobo Glo: mooi, interessant als je de Aura te duur vindt
- Sony PRS-T3: goed apparaat, maar alleen als je hem voor < 90 euro kan vinden

Overwegingen bij mijn shortlist was de teneur hier op Tweakers en het uitblijven van innovatie bij Sony. De PRS is een goed apparaat (ik heb zelf de T1) maar mist verlichting. Mijn zus heeft uiteindelijk de Aura gekocht; erg mooi apparaat en ik blijf dus ook nog steeds bij mijn shortlist.

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1