BK XLS200 en Pioneer VSX-920

Pagina: 1
Acties:

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-01 12:33
Hallo mede tweakers,

Ik zal eerst even de situatie uitleggen.

Ik heb mijn PC gekoppeld aan de pioneer via HDMI voor geluid en video.
Nou heb ik op mijn pioneer een 5.1 set met dus de XLS200 als sub (met low level) en deze staat dus zo opgesteld als ideaale positie t.o.v mijn TV. De B set speakers zijn mijn speakers voor mijn monitor die aan mijn PC zit.
Nou is het zo dat als ik film wil kijken via mijn pc ik dus gewoon geluid incl. sub. Als ik mijn B speakers alleen aan heb voor het gamen, doet de sub niks. Is hier ook iets voor? Ik kan niks vinden in de menu's of handleiding.

Ik zat te denken om dan voor de B speakers de sub met High level te bedraden. Maar dan zit ik denk ik met het probleem dat als ik A en B tegelijk aan heb dat de sub dubbele input krijgt? Want ik zie niet dat je kan schakelen tussen beide.

Even in het kort. Is er een mogelijkheid om de subwoofer voor zowel A als B speakers werkend te krijgen?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Staan de surround back speakers op small ingesteld?

• _FrostBite_
Ja de surround staan inderdaad op Small ingesteld. De fronts op Large en de sub op Plus.

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 20:19 ]

• _FrostBite_
Dat is inderdaad ook een optie. Ik heb mijn pc eerst ook analoog aangesloten maar de geluidskwaliteit was erg slecht in vergelijking met het digitaal aansluiten via HDMI.

De frequentie kan inderdaad ook geregeld worden door de BK.

Bedankt voor de optie :).

Weet je misschien ook iets over het High en Low level aansluiten van de sub?

• Brazos
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
.

[ Voor 115% gewijzigd door Brazos op 30-12-2021 20:18 ]

Pagina: 1