Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] Javascript werkt opeens niet meer voor één site

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik ben een site aan het bouwen en opeens begint Firefox te bokken. Javascript laadt niet meer, gewoon *helemaal* niet meer. Hij downloadt het niet eens. De cache is leeg en staat uit. Ik heb de pc al gereboot, en herstart zonder plugins. Dezelfde website onder een ander domein werkt ook niet. Andere wesites werken prima.

Ja, ik gebruik Firebug, en nee, de javascripts komen niet voor op de Net tab. Zelfde laken en pak voor de ingebouwde inspector. En nogmaals, andere browsers doen het prima. Firebug zegt gewoon doodleuk "No Javascript on this page" op de Script tab, terwijl er nota bene inline script op de pagina staat wat ik op de HTML tab gewoon kan zien.

Dezelfde website op een andere browser (op ALLE andere browsers) werkt ook gewoon prima.

Kortom, hoe kan het dat alléén firefox, voor één website, alle javascripts niet eens downloadt?

Windows 7 x64, Firefox 26.

日本!🎌

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Heb je het al eens met een ander systeem met firefox geprobeerd? Dan kan je mogelijk bepalen of het in firefox zit of in firefox specifiek op die pc. Enige relevante wat ik tegen ben gekomen is:
There was a Regular Expression in the .js file that was causing FireFox to completely disregard the entire .js file. I made the correction to the RE and the problem was solved.

Desktop | Server | Laptop

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Rupie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 19:55:
Heb je het al eens met een ander systeem met firefox geprobeerd? Dan kan je mogelijk bepalen of het in firefox zit of in firefox specifiek op die pc. Enige relevante wat ik tegen ben gekomen is:

[...]
Zal ik maandag es proberen. Een regex kan het probleem niet zijn, omdat m'n javascripts niet eens worden gedownload. Niets. Zelfs niet jQuery van de Google CDN.

[ Voor 4% gewijzigd door _Thanatos_ op 25-01-2014 16:59 ]

日本!🎌

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Nou volgens mij was m'n profiel b0rked. Geen idee wat er nou precies aan de hand was, maar ik zag uiteindelijk dat ook de "Unable to connect" melding weg was. Dat scherm wat je dan krijgt, had alleen maar het kader en de twee grijze tussenlijnen, en verder geen tekst. Heel weird.

Dus m'n profiel gebackupped (met MozBackup), Firefox uninstalled met optie om preferences te verwijderen, handmatig in c:\Users\username het profiel verder weggekrabd, en vervolgens Firefox weer geinstalleerd en het profiel minimaal gerestored.

En nu werkt het weer.

Jammer dat ik nu alleen niet weet wat het probleem nou feitelijk was...

日本!🎌