Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
Een vraag over abonnementen en bundels! Om precies(zer) te zijn: van wanneer tot wanneer loopt je abonnement en bundel?

Ik ga overstappen van telco Ben naar telco T-Mobile. Bij Ben kun je maandelijks opzeggen en bij T-Mobile gaat mijn nieuw 1-jarig contract in per 24 februari a.s.

Hoe handelt T-Mobile straks mijn abonnement(sgeld) en bundel nou af? Ik heb een simonly StelSamen-abonnement van 25 euro afgesloten voor 300 belminuten en 2GB mobiele data. Zoals gezegd, met ingang van 24 februari 2014.

Mijn vraag: hoe gaat mijn eerste rekening van T-Mobile er straks uitzien (even voor 't gemak zónder eenmalige aansluitkosten) ?

Is dat [1] eerst een nota over de laatste 4 dagen van februari (dus 4/28e deel van 25 euro) om daarna vanaf 1 maart volledige maanden te rekenen?

Of [2] gaat mijn abonnement juist gelijk volledig in per 24 feb. 2014 en loopt mijn "abonnementsmaand" dan van de 24e tot de 24e gedurende mijn hele (jaar)contract?

Als punt 1 waar is, krijg ik voor mijn bel/databundel dan ook maar (eenmalig) 4/28e deel voor die resterende 4 dagen van februari?

En als punt 2 waar is, word mijn bundel dan ook elke 24e van de maand gereset naar 0 vanwege de overgang naar een nieuwe "maand" of periode?

Bij geen enkele telco-provider vind ik hier duidelijke uitleg over, dus daarom probeer ik dat hier te krijgen.

Dank alvast voor (hopelijk) juliie reacties/antwoorden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Bij mij is het bij afsluiten van het abo, kwam van vodafail destijds, gewoon op de 26e gestart en krijg ik ook iedere 26e van de maand nieuw tegoed.
Wel is het zo dat, en dat is volgens mij nu bij alle providers, je je beltegoed niet meer mee kan nemen naar de volgende maand bij T-Mobile.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:16
Vodafone hanteert altijd de 1e van de maand. KPN naar mijn weten ook. Hi houd volgens mij de datum van aansluiten aan. T-mobile geen idee ( en laat je dat nou net willen weten :) )

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:42
Een belletje naar de klantenservice van T-mobile is toch zo gepleegd? Ow wacht... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 23:48
Bij Vodafone had ik eerst mijn aansluiting op 16 januari en elke 16e kreeg ik een nieuwe maand qua tegoeden, bij YouFone echter werd ik aangesloten ook rond de 20e maar kreeg ik zo'n deeltermijn-tegoed en daarna elke 1e van de maand nieuw tegoed.
Vraag het na bij je provider.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
analogworm schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:51:
Een belletje naar de klantenservice van T-mobile is toch zo gepleegd? Ow wacht... :+
Heb ik geprobeerd, maar ik werd niet wijzer van de uitleg van de uiterst vriendelijke ks-medewerker (die mij zeker wel de indruk gaf dat hij mijn vraag begreep).
Pagina: 1