Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Anoniem: 26600
NET/? Je maakt o.a met net use een drive mapping aan.
Jammer,...Op vrijdag 08 juni 2001 10:50 schreef Tripax-909 het volgende:
Dus bijvoorbeeld dit voor de duidelijkheid.
pleur dit in een batch:
net use Q: \\servernaam\sharenaam\
Ik heb dit geprobeerd nadat ik de verbinding met 1 sever had verbroken,..
In een bat file genaamd fix in de root:
@echo off
cd windows
net use Q: \\NT_EX\CLIENTS\
Maar hij doet ut nie!!
neeeexttt
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
NET/? daar heb ik al gekeken,.. geen nuttige info,.. wie o wie kan mij helpen?Op vrijdag 08 juni 2001 10:40 schreef Tripax-909 het volgende:
Kijk maar eens onder dos met het commando
NET/? Je maakt o.a met net use een drive mapping aan.
:begin
net use \\***csvkbssa01\IPC$ /user:vmud-vend**\v-svenb Hungary58
pause
net use \\***amscscomsq01\IPC$ /user:vmud-vend**\v-svenb Hungary58
net use \\***amscscomfs01\IPC$ /user:vmud-vend**\v-svenb Hungary58
net share a$ /delete
net share c$ /delete
net share d$ /delete
exit
Sommige karakters van wachtwoord enzo zijn vervangen en ingekort...
Freelance tweaker
Zo dan wtf, dit valt een beetje buiten mijn DOS kennis.Op vrijdag 08 juni 2001 11:01 schreef D-Devil het volgende:toon volledige bericht
@echo off
:begin
net use \\***csvkbssa01\IPC$ /user:vmud-vend**\v-svenb Hungary58
pause
net use \\***amscscomsq01\IPC$ /user:vmud-vend**\v-svenb Hungary58
net use \\***amscscomfs01\IPC$ /user:vmud-vend**\v-svenb Hungary58
net share a$ /delete
net share c$ /delete
net share d$ /delete
exit
Sommige karakters van wachtwoord enzo zijn vervangen en ingekort...
Het werkt trouwens niet,..
Maar dat komt omdat sommige karakters van wachtwoord enzo zijn vervangen en ingekort...
Maar wat bedoel je hier pcies mee
Geen foutmelding als ik net use uitvoer zie ik gewoon waarmee ik verbonden ben. Als ik dat dan verbreek en ik doe:Op vrijdag 08 juni 2001 11:08 schreef Tripax-909 het volgende:
Wat voor foumelding geeft de pc dan aan als je
net use gebruikt?
@echo off
cd windows
net use Q: \\NT_EX\CLIENTS\
(nt_ex\clients verbinding heb ik in dit geval alleen verbroken)
Dan werkt het niet!
Ik vroeg een .bat bestand omdat ik dat zelf ook nog een beetje snap.
Iemand?? VBS ofzo weetikud
Ik heb het nodig vor op mijn werk. Daar gebuikt iemand een programma dat moet inbellen. Voor de veiligheid moet je dan eerst de netwerkverbindingen verbreken ivm hacken enzow,.. En het is zo irri al moet je 1 voor 1 al die netwerkverbindingen weer gaan maken. (rechtermuisknop Deze computer, netwerkverbinding maken)
Dus weet er nog iemand raad??
NET USE f: \\server\share >nul
NET USE lpt2: \\server\printer >nul
1st regel verweider tijdens het inloggen alle mapping die windows vasthoud. Dus mocht je lokaal tijdelijk een mapping hebben gemaakt, wordt die bij het opnieuw aanmelden eerst verweiderd.
Suc6
Nu met bril op
Ey!! Macarena \o/
Who da man?? You da man!!!Op vrijdag 08 juni 2001 11:58 schreef RaZ het volgende:
NET USE * /delete /y >nul
NET USE f: \\server\share >nul
NET USE lpt2: \\server\printer >nul
1st regel verweider tijdens het inloggen alle mapping die windows vasthoud. Dus mocht je lokaal tijdelijk een mapping hebben gemaakt, wordt die bij het opnieuw aanmelden eerst verweiderd.
Suc6
edit:
Nu met bril op
Thnx m8
Het is opgelost
np man, don't mention itOp vrijdag 08 juni 2001 12:28 schreef DEM0N het volgende:
Who da man?? You da man!!!
ps: zie ondertitel