Beste mensen,
Ik zit helemaal vast. Sinds twee maanden startte mijn computer gewoon random vanzelf op tijdens het gamen. Het ging van kwaad tot erger. Hierop heb ik opnieuw Windows geinstalleerd. Helaas bleef het probleem bestaan, aangezien ik toch een andere computer wilde besloot ik dan maar een geheel nieuw systeem aan te schaffen.
Ik had een nieuwe computer gekocht, het enige wat ik had overgenomen was mijn videokaart Gtx295, 1tb geheugen en mijn voeding.
Ook hiermee kreeg ik hetzelfde probleem.
Hierop heb ik de volgende dingen gedaan:
1. geheugen af en aangesloten
2. Nieuwe voeding gekocht (950 w)
3. Ram geheugen getest
4. Computer laten doormeten
5. Videokaart laten testen
6. Getest op malware
7. Watergekoelde cpu koeler gekocht
8. Alle hardware losgekoppeld en opnieuw aangesloten
9. Harde schijven getest op fouten.
10. Extra externe koeler gekocht
11. Airflow geoptimaliseerd
12. Alle software verwijderd en opnieuw geinstalleerd
13. Windows helemaal geupdate, en ook deels weer gedownrade, om daarna weer te updaten
14. Alle Hardware geupdate met nieuwste software.
En nog steeds blijft het probleem bestaan, ik start een spel op en na drie minuten start de computer zichzelf weer op. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn ?
Wie o wie kent het probleem ?
mijn bluescreen viewer geeft het volgende aan, maar daar word ik ook niks wijzer van:
Crash Adress: ntoskrnl.exe+4adb3c
Ik zit helemaal vast. Sinds twee maanden startte mijn computer gewoon random vanzelf op tijdens het gamen. Het ging van kwaad tot erger. Hierop heb ik opnieuw Windows geinstalleerd. Helaas bleef het probleem bestaan, aangezien ik toch een andere computer wilde besloot ik dan maar een geheel nieuw systeem aan te schaffen.
Ik had een nieuwe computer gekocht, het enige wat ik had overgenomen was mijn videokaart Gtx295, 1tb geheugen en mijn voeding.
Ook hiermee kreeg ik hetzelfde probleem.
Hierop heb ik de volgende dingen gedaan:
1. geheugen af en aangesloten
2. Nieuwe voeding gekocht (950 w)
3. Ram geheugen getest
4. Computer laten doormeten
5. Videokaart laten testen
6. Getest op malware
7. Watergekoelde cpu koeler gekocht
8. Alle hardware losgekoppeld en opnieuw aangesloten
9. Harde schijven getest op fouten.
10. Extra externe koeler gekocht
11. Airflow geoptimaliseerd
12. Alle software verwijderd en opnieuw geinstalleerd
13. Windows helemaal geupdate, en ook deels weer gedownrade, om daarna weer te updaten
14. Alle Hardware geupdate met nieuwste software.
En nog steeds blijft het probleem bestaan, ik start een spel op en na drie minuten start de computer zichzelf weer op. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn ?
Wie o wie kent het probleem ?
mijn bluescreen viewer geeft het volgende aan, maar daar word ik ook niks wijzer van:
Crash Adress: ntoskrnl.exe+4adb3c