Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Eigenlijk van alles, ik wil er op kunnen gamen, maar ik ga 'm ook gebruiken voor studie, gewoon internetten en Netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb gerekend op ongeveer €800,- Mag ietsje meer zijn als het moet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geen, ja toetsenbord, muis en scherm. Ik heb overigens een 1680x1050 scherm. Samsung SyncMaster 2032MW
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende lijstje samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen, het moeten goede spullen zijn en een tijdje meegaan. Maar ervaring leert dat spullen van de Aldi er net zo goed mee door kunnen als dat van Appie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte maakt niet uit, geluidsniveau ook niet echt, zolang het geen straaljager is vind ik het prima. Energieverbruik is ook vrij in te vullen, maar wederom niet extreem veel
Hebben jullie nog op/aanmerkingen op de setup zoals hierboven? Alvast heel hartelijk bedankt!!
Eigenlijk van alles, ik wil er op kunnen gamen, maar ik ga 'm ook gebruiken voor studie, gewoon internetten en Netflix.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb gerekend op ongeveer €800,- Mag ietsje meer zijn als het moet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Geen, ja toetsenbord, muis en scherm. Ik heb overigens een 1680x1050 scherm. Samsung SyncMaster 2032MW
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende lijstje samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,90 | € 192,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 88,55 | € 88,55 |
| 1 | MSI R9 280X GAMING 3G | € 263,04 | € 263,04 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,30 | € 36,30 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,20 | € 13,20 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550Watt | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 846,94 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen, het moeten goede spullen zijn en een tijdje meegaan. Maar ervaring leert dat spullen van de Aldi er net zo goed mee door kunnen als dat van Appie
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte maakt niet uit, geluidsniveau ook niet echt, zolang het geen straaljager is vind ik het prima. Energieverbruik is ook vrij in te vullen, maar wederom niet extreem veel
Hebben jullie nog op/aanmerkingen op de setup zoals hierboven? Alvast heel hartelijk bedankt!!
[ Voor 0% gewijzigd door treinentom op 24-01-2014 15:21 . Reden: layoutverhaal ]