hallo,
mijn Acer laptop is overleden en ik ben op zoek naar een goede vervanging.
hij wordt voornamelijk gebruikt voor browsen, films kijken en office werkzaamheden.
-accuduur is belangrijk maar niet een hoofdzaak. als hij maar meer dan 4 uur van het stroom kan met wifi.
-minimaal een 15 inch scherm (fhd is mooi maar niet een vereiste)
-vooral snel opstarten.
-500 gb is genoeg
-dvd's/cd's kunnen lezen
-windows 8 (.1)
de volgende zaken weet ik niet zeker, maar lijken me niet onredelijk. ik wil er nl wel even mee vooruit
-intel i5 (iig geen AMD)
-min 6 gb
-als laatste is het erg belangrijk dat hij lekker tikt en een beetje stevig is.
dit is ook gelijk de reden waarom in geen acer meer wil. dat ding tikt waardeloos en is gammel.
ik wil er ca 600 aan uitgeven, en heb zo ook naar de bbg van dec 2013 gekeken.
de actie van de dell 15R SE is inmiddels afgelopen, maar de inspiron 15R is 600 euro, deze heeft echter slechts 4gb en een 500GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf, waarvan ik begrijp dat dat sneller kan.
http://www.dell.com/nl/p/...model_id=inspiron-15-3537
is er een beter alternatief, of moet ik wachten tot de 15r se weer uitgebracht wordt?
en voldoet deze dell aan mijn bovenstaande beschrijving (buiten de hardware om)?
alvast bedankt!
mijn Acer laptop is overleden en ik ben op zoek naar een goede vervanging.
hij wordt voornamelijk gebruikt voor browsen, films kijken en office werkzaamheden.
-accuduur is belangrijk maar niet een hoofdzaak. als hij maar meer dan 4 uur van het stroom kan met wifi.
-minimaal een 15 inch scherm (fhd is mooi maar niet een vereiste)
-vooral snel opstarten.
-500 gb is genoeg
-dvd's/cd's kunnen lezen
-windows 8 (.1)
de volgende zaken weet ik niet zeker, maar lijken me niet onredelijk. ik wil er nl wel even mee vooruit
-intel i5 (iig geen AMD)
-min 6 gb
-als laatste is het erg belangrijk dat hij lekker tikt en een beetje stevig is.
dit is ook gelijk de reden waarom in geen acer meer wil. dat ding tikt waardeloos en is gammel.
ik wil er ca 600 aan uitgeven, en heb zo ook naar de bbg van dec 2013 gekeken.
de actie van de dell 15R SE is inmiddels afgelopen, maar de inspiron 15R is 600 euro, deze heeft echter slechts 4gb en een 500GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf, waarvan ik begrijp dat dat sneller kan.
http://www.dell.com/nl/p/...model_id=inspiron-15-3537
is er een beter alternatief, of moet ik wachten tot de 15r se weer uitgebracht wordt?
en voldoet deze dell aan mijn bovenstaande beschrijving (buiten de hardware om)?
alvast bedankt!