Hallo tweakers. Ik heb sinds kort een probleem met mijn printer, hij print niet meer. In ieder geval geen documenten, fotos of andere dingen die ik wil uitprinten. De printer print wel de testpagina van HP uit als ik een probleem diagnose start. Dus de printer zelf is niet kapot.
Als ik een PDF of Word doc wil printen krijg ik dit:
"U moet een printer installeren om afdrukgeralteerde taken uit te kunnen voeren, zoals pagina's instellen of document afdrukken."
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
Andere USB poorten gebruikt (geen succes).
Zelf diagnose van HP geinstalleerd en uitgevoerd. Deze kon geen problemen vinden en printte probleemloos 3 testpaginas uit.
Drivers verwijderd, maar drivers opnieuw installeren lukt niet (blijft tijdens installatie hangen).
Ik heb het register schoon gemaakt met CCleaner.
Computer opnieuw opgestart, printer opnieuw opgestart etc..
Bij Apparaten en printers staat de Laserjet 1022 wel aangegeven, alleen niet bij geinstalleerde printers.
Hij staat bij NIET AANGEGEVEN. Daar kan ik m ook niet uit verwijderen.
Met HP kan ik geen contact opnemen over dit product
.
Ik kan dus niks meer printen met dit apparaat, 2 weken terug liep alles nog prima.
Wat kan ik hieraan doen?
Als ik een PDF of Word doc wil printen krijg ik dit:
"U moet een printer installeren om afdrukgeralteerde taken uit te kunnen voeren, zoals pagina's instellen of document afdrukken."
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
Andere USB poorten gebruikt (geen succes).
Zelf diagnose van HP geinstalleerd en uitgevoerd. Deze kon geen problemen vinden en printte probleemloos 3 testpaginas uit.
Drivers verwijderd, maar drivers opnieuw installeren lukt niet (blijft tijdens installatie hangen).
Ik heb het register schoon gemaakt met CCleaner.
Computer opnieuw opgestart, printer opnieuw opgestart etc..
Bij Apparaten en printers staat de Laserjet 1022 wel aangegeven, alleen niet bij geinstalleerde printers.
Hij staat bij NIET AANGEGEVEN. Daar kan ik m ook niet uit verwijderen.
Met HP kan ik geen contact opnemen over dit product

Ik kan dus niks meer printen met dit apparaat, 2 weken terug liep alles nog prima.
Wat kan ik hieraan doen?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1