Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
Ik zoek een nieuwe foon vanaf volgende week (aankomende maandag).

Ik wil mijn KPN abo verlengen (prijs tot ongeveer 50 euro/maand)
Ben liefhebber van Samsung foons door goede ervaringen uit het verleden.

Opties:
Samsung Galaxy S4 met 1 jarig abo (onbeperkt bellen en SMSen en 2 GB data op 4G) 52,50/maand en toestel gratis.

Samsung Galaxy S4 active met 1 jarig abo (onbeperkt bellen en SMSen en 2 GB data op 4G) 52,50/maand en toestel gratis.

Samsung Galaxy Note3 (liefst met Gear) 2 jarig abo -> resultaat stevig bijbetalen of duurder abo nemen en daar 2 jaar aan vast zitten.

Mijn huidige tel is een Note1 dus alle gekozen opties zijn qua performance een flinke boost.

Afwegingen:
Note3 waarschijnlijk langer en eerder updates
Note3 groter (en beter/helderder) scherm en de S-Pen

S4 slechts 1 jaar aan vast maar minder performance

Voor wat betreft de optie met de S4 Active: daarover twijfel ik nog meer..

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Gewoon de S4 nemen. Tenzij je de performance of formaat/Spen van de Note 3 ergens echt voor nodig hebt. Over een jaar kun je dan weer het nieuwste nemen, en de S4 via makrtplaats verkopen voor extra cash om dan bij te betalen (of niet), de Gear is dan ook verder ontwikkeld net als de Glass en andere toevoegingen.

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:55
als je even wacht tot de s5 uit is wordt een abbo met een s4 goedkoper

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
Ik denk dat ik inderdaad maar voor de S4 ga.
Het is niet zozeer dat het budget niet hoog genoeg is.. Bijbetalen is mogelijk maar verdient geen voorkeur.

De S4 voor een jaar lijkt me een goed idee om na dat jaar eens weer te kijken. Waarschijnlijk heeft die voor mij genoeg performance.

Ik hoop dat de "slechts" 5inch me niet gaat tegenvallen na mijn Note ;)

Dus ondanks de geweldige reviews zal mijn keuze niet vallen op de Note 3.

Nu nog even serieus nadenken of ik de standaard S4 kies of de Active. Ik denk dat de "normale" S4 de meest verantwoorde keuze zal zijn voor mijn (vooral binnenshuis) gebruik en mijn voorkeur voor het amoled scherm.

Update: Uiteindelijk een leuke aanbieding gevonden voor een abonnement wat mij precies past i.c.m. de Note3 zonder bijbetalen ;) Als alles goedgaat kan ik hem dinsdag halen.

[ Voor 15% gewijzigd door Gadgeteer op 26-01-2014 13:09 ]