Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe drivers downloaded ASRock

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

ik wilde vandaag mijn ASRock moederboard drivers updaten. Ik besloot om met de 10/25/2013 audio drivers te beginnen. Ik downloadde de driver, maar toen de download klaar was kwam ik in een map met veel veel informatie. Ik drukte op Setup maar kreeg de volgende melding:

Is er een bepaalde manier waarop je (deze) drivers moet updaten? Wat doe ik fout? Ik gebruik Windows 7.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

:-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2021 20:14 ]

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Is er een reden dat je je drivers wil updaten? Is er wat stuk? Als het werkt zou ik alles gewoon met rust laten.

Verwijderd

Topicstarter
johnkeates schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:40:
Is er een reden dat je je drivers wil updaten? Is er wat stuk? Als het werkt zou ik alles gewoon met rust laten.
Ik probeer mijn gameplay te streamen met het programma Open Broadcaster Software. Maanden geleden ging het nog prima. Ik kon streamen en mijn FPS ingame bleef goed. Nu ik weer eens probeerde te streamen ervaar ik wel problemen. Mijn FPS is laag en als ik over de map scroll (League of Legends) haperen mijn graphics in plaats van dat ze smooth zijn. Ook geeft mijn geluid een soort teken alsof het geluid te hard staat, alsof mijn oordopjes met zand in mijn oren worden gewurmd. Dit geluid gaat weg als ik de stream uitzet. Niet extreem merkbaar maar wel irritant en het zal wellicht samengaan met het probleem van mijn niet-optimale framerate. Ik heb al via de Intel website alles proberen te updaten maar het probleem is er nog steeds. Enige wat ik heb veranderd qua hardware de afgelopen maanden is een Nvidia GeForce GTX 660 nemen i.p.v. de Radeon HD 7850 die mij problemen gaf. Beide zouden goede kaarten moeten zijn, dus ik weet niet of dit verder iets heeft kunnen veranderen..

Verwijderd

Volgens je plaatje start je de setup.exe vanuit het zip bestand.
Eerst uitpakken (staat bovenaan) dan de uitgepakte bestanden gebruiken.

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Dit klinkt misschien raar , maar heb je de AMD drivers volledig verwijderd en daarna Nvidia drivers geïnstalleerd ?
Heb je misschien een lijstje met je huidige setup , het zou namelijk kunnen zijn dat er iets ander niet helemaal 100% werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Vicros schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:51:
Dit klinkt misschien raar , maar heb je de AMD drivers volledig verwijderd en daarna Nvidia drivers geïnstalleerd ?
Heb je misschien een lijstje met je huidige setup , het zou namelijk kunnen zijn dat er iets ander niet helemaal 100% werkt.
Ik heb deze setup maar dan de GTX GeForce 660 in plaats van de Radeon HD 7850 die ik een paar maanden terug heb vervangen. Slechts 1 kaart, geen crossfire dus.

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2012

Tijdje terug had ik ook wat ASRock programma's verwijderd die er automatisch bijkwamen zoals de Extreme Tuner. Ik had echter niks geoverclocked. Heeft dit alsnog effect kunnen hebben ofzo?

Ik heb echt geen idee meer wat ik moet doenenik word er gek van.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 12:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik het probleem gevonden. Wellicht stond mijn webcam resolutie te hoog? Ik had eerst 1080 p maar dat heb ik nu op 480 gezet. Zou dit een significant verschil kunnen maken? Kunnen alleen recente computers 1080 aan zonder mijn problemen te ervaren?
Pagina: 1