Ik heb een probleem met het importeren van een transactie overzicht van de rabobank internetbankieren website in libreoffice. De bedragen worden in het bestand in een kolom als 100.00 weergeven ipv 100,00 hierdoor werkt het niet om de cell formating als currency in te stellen en kan ik de bedragen niet bij elkaar optellen.
Op de rabobank site is het mogelijk om de transacties in verschillende bestandsformaten te downloaden. Heb die allemaal geprobeerd maar dat maakt geen verschil.
voel er ook niet echt veel voor om handmatig bij ruim 200 transacties een . door een , te gaan vervangen.
Dit moet vast makkelijker kunnen alleen ik heb het met behulp van de uitleg op de rabobank site en met google niet kunnen vinden.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar te krijgen?
Op de rabobank site is het mogelijk om de transacties in verschillende bestandsformaten te downloaden. Heb die allemaal geprobeerd maar dat maakt geen verschil.
voel er ook niet echt veel voor om handmatig bij ruim 200 transacties een . door een , te gaan vervangen.
Dit moet vast makkelijker kunnen alleen ik heb het met behulp van de uitleg op de rabobank site en met google niet kunnen vinden.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar te krijgen?