Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Kort antwoord: nee.
Langer antwoord: Apple signed iOS6 niet meer. Zelfs al zou je de signatures (SHSH blobs) voor iOS 6 hebben (omdat de vorige eigenaar ze gemaakt heeft) dan nog kon het niet want er is geen exploit in de iPhone 5 om er gebruik van te maken.
Langer antwoord: Apple signed iOS6 niet meer. Zelfs al zou je de signatures (SHSH blobs) voor iOS 6 hebben (omdat de vorige eigenaar ze gemaakt heeft) dan nog kon het niet want er is geen exploit in de iPhone 5 om er gebruik van te maken.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Dat gaat niet meer, want als je hem in iTunes connect krijg je altijd iOS 7.
Das mooi kut zeg, en zijn er wat grijzere methode's?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
100% onmogelijk, tenzij je van iemand een iPhone koopt die nog op de oudere iOS werkt.crack_en_hack schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:07:
Das mooi kut zeg, en zijn er wat grijzere methode's?
Ik keek het voor je na, de enige iPhones die nog op iOS 6 kunnen is de iPhone 3Gs (omdat die maar tot 6.1.3 gaat) en ALLEEN de CMDA versie van de iPhone 4.
Voor de rest, onmogelijk.
Wat zijn je redenen om absoluut niet te updaten naar iOS 7?
Het enige waar ik aan zou kunnen denken is het uiterlijk.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Wat je op zou kunnen lossen door de iPhone te jailbreaken en via winterboard een ander thema te installeren en activeren.Kuhr89 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:12:
Mijn gerefurbished iPhone kwam met 6.1.4!
Pagina: 1