ik heb me nu toch iets vaags, heb dit nog nooit meegemaakt.
En hoop dat een van jullie het ook heeft meegemaakt of de oplossing misschien weet.
ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik ineens dat geluidje hoort , wat je normaal hoort bij windows als die iets nieuws ontdekt of dat je er iets in geplugd heb.
En wat blijkt dan, dat ie ineens me harde schijf weer vind.
Dacht eerst die schijf is stuk ofzo... heb er nu een nieuwe inzitten, die exact het zelfde euvel heeft.
Wat gebeurd er nou, heb standaard 6 partities verdeeld over 3 schijven. (1x ssd, 2x Hdd)
En ineens herkend ie er 1 of zelfs 2 schijven niet meer.. en soms komen ze spontaan terug.
Of moet me pc opnieuw opstarten , wil ik weer op die schijf komen.
Vreemd genoeg blijft de C ssd schijf het wel altijd doen....
Heb een clean install gedaan, dacht eerst van , zouden me Sata Drivers problemen geven, maar dit haalde niks uit.
Zou het me Mobo kennen zijn?
Wie heeft een idee ?
Draai een i7 2600K met W7 en een Gigabyte mobo
En hoop dat een van jullie het ook heeft meegemaakt of de oplossing misschien weet.
ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik ineens dat geluidje hoort , wat je normaal hoort bij windows als die iets nieuws ontdekt of dat je er iets in geplugd heb.
En wat blijkt dan, dat ie ineens me harde schijf weer vind.
Dacht eerst die schijf is stuk ofzo... heb er nu een nieuwe inzitten, die exact het zelfde euvel heeft.
Wat gebeurd er nou, heb standaard 6 partities verdeeld over 3 schijven. (1x ssd, 2x Hdd)
En ineens herkend ie er 1 of zelfs 2 schijven niet meer.. en soms komen ze spontaan terug.
Of moet me pc opnieuw opstarten , wil ik weer op die schijf komen.
Vreemd genoeg blijft de C ssd schijf het wel altijd doen....
Heb een clean install gedaan, dacht eerst van , zouden me Sata Drivers problemen geven, maar dit haalde niks uit.
Zou het me Mobo kennen zijn?
Wie heeft een idee ?
Draai een i7 2600K met W7 en een Gigabyte mobo