www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
30 uur surfen voor 46 gulden staat er..... dat betekent dat het alleen goedkoper is als je vaak in de piekuren internet.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Volgens mij zijn er nog geen tarieven bekend over flatfee, ik weet niet waar jij die informatie vandaan hebt gehaald?
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
eerst het artikel lezen voordat je commentaar geeft voortaan?Op vrijdag 08 juni 2001 10:53 schreef budi het volgende:
30 uur surfen voor 46 gulden staat er..... dat betekent dat het alleen goedkoper is als je vaak in de piekuren internet.
Van mij mag dat gratis abo'tje nog wel even blijven bestaan. Heb ik voorlopig nog gratis 20mb snelle webspaceGratis internet heeft echter zijn laatste tijd gehad, zo denkt ook De Pins. De toekomst is aan flatfee, zo zegt de Fransman. Breedbandig internet is voor de massa echter veel te prijzig. Wanadoo heeft nog geen plannen om met het gratis pakket te stoppen. Het stopt vanzelf wel, zo zegt De Pins. Op een gegeven moment is er gewoon geen behoefte meer aan.
Maar als het dus weer onbeperkt internetten word tegen een vast bedrag per maand denk ik dat ze het wel heel goed moeten organiseren om niet dezelfde weg als superweb in te slaan.
Je trekt met dit soort abonnementen alleen maar zware gebruikers aan, hier kwam Quickonline destijds ook te laat achter.
Het is dat ik nu kabel heb, maar als ik geen kabel of adsl kon krijgen zou ik nog even de kat uit de boom kijken en wachten op de gebruikersvoorwaarden. Praten we tegen die tijd wel weer verder.
Heb je het nu tegen mij? Ik heb dat uit het artikel gehaald, alleen nu pas zie ik dat het bedrag wat ik noemde voor het SmartPack30 is.Op vrijdag 08 juni 2001 12:15 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
eerst het artikel lezen voordat je commentaar geeft voortaan?
Het artikel heb ik dus wel gelezen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
budi: leesfoutje? kan gebeuren...
T: "Maar als het dus weer onbeperkt internetten word tegen een vast bedrag per maand denk ik dat ze het wel heel goed moeten organiseren om niet dezelfde weg als superweb in te slaan."
Jah, maar toen Superweb nog bestond (bezig aan een revival?) en Quickonline, was het nog niet mogelijk om een bundel uren in te kopen voor een vast tarief bij KPN, dat is nu wel mogelijk sinds de Opta dat heeft voorgesteld.
Misschien dat flatfee ISP's nu wel meer kans krijgen om te overleven.
T: "Maar als het dus weer onbeperkt internetten word tegen een vast bedrag per maand denk ik dat ze het wel heel goed moeten organiseren om niet dezelfde weg als superweb in te slaan."
Jah, maar toen Superweb nog bestond (bezig aan een revival?) en Quickonline, was het nog niet mogelijk om een bundel uren in te kopen voor een vast tarief bij KPN, dat is nu wel mogelijk sinds de Opta dat heeft voorgesteld.
Misschien dat flatfee ISP's nu wel meer kans krijgen om te overleven.
Inderdaad, er is nu zeker wel wat verandert hoor.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat.
Als het goed lukt volgen snel meerdere ISP's
Ik ben benieuwd hoe dit gaat.
Als het goed lukt volgen snel meerdere ISP's
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik hoop dat het inderdaad lukt met dat Flat-Fee, want waar ik woon krijgen we pas kabelinternet en/of ADSL in 2010 
(tenminste ik verwacht het in dit tempo niet voor 2010)
(tenminste ik verwacht het in dit tempo niet voor 2010)
Verwijderd
Ik hoop maar dat ze genoeg inbelcapaciteit hebben. Bij Superweb moest ik het eerste half jaar overdag zeker anderhalf uur inbellen voor ik er door kwam.Op vrijdag 08 juni 2001 17:25 schreef the_undertaker het volgende:
Wanadoo gaat het helemaal maken
En toen je eindelijk overdag normaal kon inbellen bij Superweb, waren ze 5 weken later failliet
Pagina: 1