Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Madredchris
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05-2024
Hallo Iedereen,

Ik heb een dringende vraag.

Ik ben opzoek naar een goede koptelefoon die ook nog een betaalbaar is.
Ik heb een tijd lang de Sennheizer HD205II gehad, negatieve ervaringen mee gehad.
3 maal terug moeten brengen vanwege een kabelbreuk, het geluid was wel zeer goed.

Nu ben ik opzoek naar een goede betaalbare normale koptelefoon. dus geen beats by dr dre. Die dingen vind ik overdreven duur.

Skullcandy's zijn een betere prijsklasse maar zijn (bijna allemaal) spuuglelijk.

Iemand met goede suggesties?

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Heb zelf een Sennheiser 205-II en ben er erg tevreden mee. Goed geluid, kabel slechts aan één kant de headset in (dus makkelijker op en af doen). Maatje van me heeft er al 2 versleten in de tijd dat ik nog met de eerste bezig ben (beide kabelbreuk), maar ik denk dat dat voornamelijk zijn handelen is (is niet heel zuinig op zijn spullen). Ik kan ook lomp zijn ;) maar de mijne doet het nog prima.
Zie: pricewatch: Sennheiser HD 205II (Zwart)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• Madredchris
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05-2024
Mijn fout, exact dezelfde headset als ik, had er een spoel voor aangeschaft om de 3 meter lange kabel mee in te korten.

Mijn hoofdpost aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Madredchris op 23-01-2014 17:01 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:42

mr.paaJ

generatie cmd+z

Je zou iets met verwisselbare kabel kunnen zoeken, zoals de HD25-II bijvoorbeeld. Gaat ongetwijfeld langer mee dan 4 of 5 keer een HD205 :)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Beerseboer
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik gebruik 2 van deze: Panasonic RP HTX7. De oorschelpen sluiten prima af, en het geluid is - zeker voor deze prijsrange - uitstekend.
In gebruik op mijn werk (leuk, zo'n 'kantoortuin', maar niet als je je flink moet concentreren) en onderweg tijdens woon-werkverkeer. Na een paar maanden nog steeds geen gedonder met mijn onderweg-exemplaar. Aanrader voor als je strak geluid wilt / realistische weergave. Er zit geen Dr Dre boem in of zo.
Pagina: 1